31 Reacties

één maand geleden

Reactie op nada005

Idd ja, de natuurlijke maaginhoud op deze leeftijd is max 150 ml. 210 ml is ...
Waar kun je de natuurlijke maaginhoud per leeftijd vinden? Ik vind tot nu toe alleen plaatjes voor hele jonge baby's (zeg maar 1e maand alleen)

één maand geleden

Gewoon naar je kindje kijken. 😘

één maand geleden

Toen wij met 5 maand bij het consultatiebureau waren zei ik hij krijgt 4 á 5 flessen van 180cc+6 scheppen. Was helemaal goed. Ze laten vanzelf meer tijd tussen zitten. Wel kun je kijken of die laatste fles van 23:00 nodig is. Wordt ze daar zelf wakker voor of maken jullie haar wakker?

één maand geleden

Reactie op Suuuziee

Bedenk je ook dat 210 een behoorlijke hoeveelheid is. Zelf heb je ook lieve ...
Nou hij doet het er prima op. Maar bedankt voor je les hoor

één maand geleden

Reactie op Dancinggirl

Waar kun je de natuurlijke maaginhoud per leeftijd vinden? Ik vind tot nu t ...
Alstu

één maand geleden

Reactie op Boy24

Onze zoon is 23 weken en 9,5 kilo. Wij hebben het volgende schema: 07:00 18 ...
Hier hebben we een baby van 8.5 kilo met exact hetzelfde schema. Eet super goed maar wil echt 1 a 2x een flesje. Wil dit echt doorbreken. Het is te veel.. hebben jullie dit echt aangepakt of is dit vanzelf gegaan?

één maand geleden

Ook het advies gekregen om een fles minder te geven. Wij gaan de droomvoeding weglaten rond 23.00 uur. En de fles van 19.00 wordt straks een papfles. Alleen... houdt ook in... dat de kleine in zijn kamertje gaat slapen voor de nacht i.p.v. bij ons op de kamer. Dat is wel een dingetje...

één maand geleden

Ach, eerder kregen wij t advies om naar 4 flessen te gaan en dan de eerste en laatste 210+7. Dit werkt niet want hij wil gewoon niet zoveel drinken. Afspraak erna. Zelfde arts. Hoeveel drinkt hij? 5 x 180. "Oh prima." #lekkerlatengaan

één maand geleden

Reactie op Rjt2022

Hier hebben we een baby van 8.5 kilo met exact hetzelfde schema. Eet super ...
Het ging eigenlijk vanzelf. Maar ik moet wel zeggen dat het de afgelopen twee dagen/nachten weer helemaal anders liep. Denk je net iets fijns te hebben is het weer anders 🙈 nu komt hij weer soms in de nacht voor een fles. 🤭 achja ze worden vanzelf groot

één maand geleden

Reactie op nada005

Alstu
Sorry zie het nu pas, bedankt!

één maand geleden

Je hebt een prachtig schema! Niks aan doen.