20 Reacties

3 maanden geleden

Youha kolf! Betaalbaar , eenvoudig en ze maken niet zoveel lawaai. Super praktisch zonder snoeren. Wel opletten dat je altijd de motor eraf haalt en dan de rest van de kolf. Zo voorkom je dat er iets in de kolf stroomt (vervalt je garantie.

3 maanden geleden

Reactie op Le-tje

Youha kolf! Betaalbaar , eenvoudig en ze maken niet zoveel lawaai. Super pr ...
Sluit ik me bij aan!

3 maanden geleden

Reactie op Le-tje

Ja! Hier de Youha Next!

3 maanden geleden

Kolvy air!

3 maanden geleden

Baboa! Erg stil, draadloos en verschillende niveaus in te stellen. M'n lactatiekundige raadde dit merk aan

3 maanden geleden

Reactie op Le-tje

Ik heb de youha kolf bij een kolfconsult geprobeerd. Inderdaad fijn en vrij stil, maar valt voor mij niet onder de categorie 'niet te groot'. Met een 75G cup kwamen hier echt joekels bij, paste niet eens lekker in m'n voedingsshirt. Ik ben uiteindelijk gegaan voor de elvie stride. Wel slangetjes, maar die kun je wegstoppen onder kleding. En doordat de motor los is van de cups zijn ze gewoon een stuk minder groot.

3 maanden geleden

Reactie op PlukHH

Ik heb de youha kolf bij een kolfconsult geprobeerd. Inderdaad fijn en vrij ...
Ah dank voor deze reactie! Dan valt voor mij ook de youha af, heb ook een 75G momenteel.

3 maanden geleden

Reactie op PlukHH

Ik heb de youha kolf bij een kolfconsult geprobeerd. Inderdaad fijn en vrij ...
Vind je deze ook heel stil? Jammer dat ie minder betaalbaar is 😅

3 maanden geleden

Ik heb ook een behoorlijke boezem, maar welke kolf valt niet o p? Heb ook een Medela, die is iets vlakker maar met alle snoeren super onpraktisch. Ligt er aan wat je wilt, maar onzichtbaar en geruisloos kolven bestaat geloof ik (nog) niet?

3 maanden geleden

Ik heb de elvie en ik ben er super tevreden mee. Is het misschien niet iets dat je een tweedehandse neemt van vinted? Ik heb 85E en hij valt niet zo heel erg op.

3 maanden geleden

Evite borstkolf! Te koop bij bol.com en hele goede reviews. Ik ben er zelf ook heel tevreden mee. Hij is stil, enige is dat ie qua formaat niet zo discreet is.

3 maanden geleden

Reactie op daanbanaaan

Evite borstkolf! Te koop bij bol.com en hele goede reviews. Ik ben er zelf ...
Deze heb ik ook en heel tevreden over. Echt een fijne kolf! Mooie prijs/kwaliteit ook.

3 maanden geleden

Reactie op Meisjesmamma

Vind je deze ook heel stil? Jammer dat ie minder betaalbaar is 😅
Ja de elvie stride was nog stiller dan de youha tijdens consult. Ik ben er super happy mee. Maar dan nog vind ik t wel opvallen hoor, je voegt toch volume toe aan je boezem. Of je moet in een Hoodie of echt wijd shirt lopen

3 maanden geleden

Ik heb een kolf consult gedaan bij een lactatie deskundigen. Meerdere draadloze kolf apparaten uit geprobeerd en ze zijn eerlijk gezegd allemaal wel wat opzichtig in je bh en allen hebben ze voor en nadelen! (ik draag blousen en wijde shirts en dan valt het echt minder op) maar kwam uit bij de Horigen! Prijs kwaliteit vond ik deze echt het aller fijnst! Gebruik deze nu 3x in de week met werken 3x per dag en doet uitstekend haar werk en maakt weinig geluid. Een vriendin van me heeft de dure Elvie maar vindt die het geld echt niet waard en raadt die van mij altijd aan bij andere moeders (ze is verloskundige)

3 maanden geleden

Ik heb ook de Kolvy Air en ben er erg tevreden over. Maakt weinig geluid & ik vind hem ook niet mega groot. Iets wijder shirt/blouse aan en hij valt niet op.

3 maanden geleden

Niet gunstig in prijs helaas, maar wel een aanrader, Elvie Stride, idd uitwendige motor, dus buitenom dat je dat niet ook in je bh moet proppen verlies je ook niet in kracht. Een volledig draadloze is vaak toch minder krachtig. Hier kolf ik er fulltime mee en gaat prima. Miss 1 2ehands zoeken?

3 maanden geleden

Reactie op daanbanaaan

Evite borstkolf! Te koop bij bol.com en hele goede reviews. Ik ben er zelf ...
Deze heb ik ook, heel tevreden over!

3 maanden geleden

Ik heb de Evite dubbele borstkolf, niet duur en werkt erg fijn! Zeker een aanrader!

3 maanden geleden

Ik heb ook de Evite. Echt een hele fijne kolf voor die prijs.

3 maanden geleden

Reactie op MIFG

Ik heb de Evite dubbele borstkolf, niet duur en werkt erg fijn! Zeker een a ...
Hier ook, werkt top!