6 Reacties

茅茅n maand geleden

Deze is ideaal https://www.bol.com/nl/nl/p/mybambini-s-bottle-warmer-pro-max-draagbare-baby-flessenwarmer-voor-onderweg-wit-geschikt-voor-smalle-hals-flessen-van-dr-brown-s-difrax-medela-nanobebe/9300000163610596/?Referrer=ADVNLGOO002031-S--9300000163610596&gad_source=1&gclid=CjwKCAjw74e1BhBnEiwAbqOAjNE-tf4dVGGEReLUdoWheT4vjRCRiQ_871XZydE-jcsg2SUDNgcKuxoCwqUQAvD_BwE

茅茅n maand geleden

Ik heb die van babymoov. En ben er weg van! Als je het product registreert, heb je levenslange garantie. Je kan de fles opladen via usb kabel. Gaat ongeveer 3 a 4 opwarmingen mee. Ik doe het puur alleen voor water opwarmen ivm kv. Maar je kan ook bv mee opwarmen. Het kan alleen niet in de vaatwasser. Binnen 5 min opgewarmd naar de gewenste temperatuur. Mooie tuit om water in te schenken. Is wel aan de prijs, maar dan heb je ook wat!

茅茅n maand geleden

Flessenwarmer babily hebben wij, is klein en compact om overal mee naar toe te nemen en batterijen gaan ook best lang mee. Heb er al veel profijt van gehad en zowel moedermelk als kunstvoeding nu opgewarmd. Qua prijs ook prima te doen

茅茅n maand geleden

Wij hebben weer een van Baboe. Helemaal prima!

茅茅n maand geleden

Reactie op Liantje1989

Ik heb die van babymoov. En ben er weg van! Als je het product registreert, ...
Ik heb deze ook. Top ding!

茅茅n maand geleden

Wij hebben die van Vulpes Goods en mijn partner warmt hier bv mee op. Werkt top!