11 Reacties

2 jaar geleden

Wij hadden mybambini en die was na een paar keer kapot. Laad niet meer op. Las daarna ook vooral slechte recensies

2 jaar geleden

Ik heb deze. Doet het fantastisch niks geen slechte ervaring mee. Is oplaadbaar en kun je gewoon de hele dag mee als je hem 's nachts aan de lader doet

2 jaar geleden

Wij hebben van Izybaby, daar doe je dan water of gekolfde melk in om op te warmen. Temperatuur staat standaard op 37 graden maar je kan het zelf nog eventueel bijstellen op de gewenste temperatuur. Erg blij mee en makkelijk in gebruik.

2 jaar geleden

Wij hebben die van Baboe. Gebruiken hem vooral snachts, zodat we niet naar beneden naar de magnetron hoeven. Werkt prima, maar moet wel zeggen dat we er ongeveer 3 a 4 flessen van 120 cc er mee kunnen doen en dan moet hij alweer aan de lader.

2 jaar geleden

Hoi! Wij gebruiken deze sinds de geboorte en vinden hem ideaal! Gaat ook mee op vakantie!

2 jaar geleden

Wij hebben die van luvion. Heel fijn ding batterij gaat best lang mee. Alleen als die bijna leeg is doet hij er wat langer over. Wij zijn er blij mee!!

2 jaar geleden

Reactie op Noa19

Ik heb deze. Doet het fantastisch niks geen slechte ervaring mee. Is oplaad ...
Deze hebben wij ook! Ontzettend fijn ding馃槏 gebruiken het tot nu toe vooral voor onderweg om gefolfde melk mee op te warmen wanneer ik niet in openbaar wil voeden of mijn partner alleen met onze zoon is.

2 jaar geleden

Wij gebruiken deze! Heel fijn apparaat en ziet er ook nog is mooi uit 馃榿

2 jaar geleden

Ik heb de baboe...super ding!

2 jaar geleden

Ik heb de mybambini. Niet heel tevreden over, opzich doet hij wat hij moet doen maar kan maar 3 a 4 x verwarmen tot hij leeg is en de eerste keer is hij snel maar daarna doet hij er erg lang over was laatst op 80 % en deed er ruim 10 min over. We zaten in een restaurant en was er gelukkig optijd bij maar ze zal toch die 10 minuten gillen omdat ze op dr fles moet wachten馃檲馃檲

2 jaar geleden

Wij gaan met de caravan weg en gebuiken dan de draadloze luvion pro flessenwarmer. Ik ben er heel tevreden over!