24 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op MamaDemi
Ik raad je een draagconsult aan! Of als je uit regio brabant komt om naar i ...
Draagconsulent idd! Echt ideaal
2 jaar geleden
Ik ben geinfluenced 😂🙄. Heb de najell rise draagzak besteld. Met kortingscode voor €135. Normaal €169. Wel geld maar lang niet zo duur als een artipoppe draagzak. ik kan er nog niet veel over zeggen aangezien die nog binnen moet komen. Bij de moeder bij wie ik het gezien had zag die er wel heel mooi en comfortabel uit. Overigens had ik bij m’n eerste dochter een draagzak van 3 tientjes en dat was eigenlijk helemaal dikke prima. Deze was alleen zwart en dat leek me erg heet voor de zomer periode. Nu een beige kleur gekocht Dus ik hoop dat deze duurdere aanschaf het waard word :)
2 jaar geleden
Een tula ergonomische draagzak via Vinted of marktplaats super betaalbaar. Zorg vooral voor een draagzak waarin de kleine zijn of haar benen in de M positie heeft ivm de heupjes. Een tula free to grow kan al vanaf de geboorte zonder insert, ik heb een tula standaard en gebruik deze met insert, nu hij 4 kilo is en 53 cm zit hij er mooi in😊
2 jaar geleden
Ik heb de tula free to grow linen.
Ja...hij was duur. Maar ik vind hem zoooo fijn! Onze kleine is nu 6,5 week. We doen best veel uitjes, maar ik heb nog nooit de kinderwagen meegehad in de auto en de maxi cosi blijft eigenlijk ook altijd in de auto.
Ook voor een rondje wandelen in de buurt vind ik het heel fijn.
2 jaar geleden
Ik heb een rekbare draagdoek, tot nu eigelijk bijna altijd gebruikt en heel blij van! Een tula free to grow voor als het snel moet gaan en een babylonia bb tai voor als ze groter is, heb er mijn zoontje ook van 6 maand tot 3 jaar in gedragen :D