5 Reacties

11 dagen geleden

Hoi hier hadden wij een paar weken geleden last van. Onze dochter, morgen 19weken, begon rond 12 weken al te draaien van rug naar buik. Ene keer succes, andere keer boos omdat het niet lukte. Dit deed ze ook snachts. Helaas hebben wij even 2 weken door moeten bijten en haar terug moeten leggen/draaien omdat ze het nog niet onder de knie had. Maar zoals bekend, oefening baart kunst, en na 2 weken kon ze heel goed zelfstandig rollen, en ook snachts. Valt nu lekker in slaap op dr buik en hoef er zelden uit Bij ons was het dus even doorbijten, volhouden en de baby zelf laten oefenen 😅

11 dagen geleden

Ik zou het slaapzakje houden. Ook voor de veiligheid. Wij hebben vorige week toevallig een keer een lakentje gebruikt tijdens een middagdutje, zodat ik het wel in de gaten kon houden, maar meneer werd alleen maar boos omdat hij ruzie kreeg met het lakentje terwijl hij probeerde te draaien

11 dagen geleden

Deken wordt afgeraden tot 2 jaar. Misschien helpt het om je dochter meteen op haar buik weg te leggen?

11 dagen geleden

Ja ze kan dus gewoon goed draaien van rug naar buik al aantal weken, maar niet van buik naar rug terug en ze gaat niet lekker op haar buik slapen ofzo. Dus blijf je steeds bezig nu. Maar zo te lezen kan ik beter slaapzak aanhouden. Doorbijten haha

10 dagen geleden

Reactie op kim1992-24

Ja ze kan dus gewoon goed draaien van rug naar buik al aantal weken, maar n ...
Hier precies hetzelfde! Ik probeer veel te oefenen met terugdraaien overdag maar het helpt nog niet. Uitzitten maar denk ik 🙈