Hallo allemaal
Onze kleine van 20 maanden wil ineens niet meer alleen slapen. Eerst ging ze gewoon lekker in bed liggen, nog een beetje knuffelen met haar knuffel en viel ze zelf in slaap.
Ineens sinds 4 dagen schreeuwt ze moord en brand en gaan we om de 3 minuten naar haar toe. Tot ze uiteindelijk in ons bij zijn in slaap valt.
Heeft iemand hier herkenning in? En is het een fase?
Laten huilen is een oplossing waar ik zelf niet achter sta en vind de 3 minuten al vreselijk.
Ze begint ook 鈥榮 nachts huilend wakker te worden. Hier nooit probleem mee gehad.
Wie heeft er tips?
Wij hebben precies hetzelfde! Denk dat het een fase is! Er gaat zoveel om in hun hoofdjes! Leren elke dag nieuwe woorden etc. Komt denk ik allenaal weer goed!
Hier ook ineens! Ik heb vannacht met een matras naast haar bed geslapen. En ze wilt nu ook alle lampen aan! Ze sliep hier anderhalf jaar gewoon eigenlijk perfect. Ook ondanks haar vroeggeboorte. We waren verwend en nu slapeloze nachten
Ik heb het zelfde al 10 weken, geen tips helaas 馃ズ sliep altijd zelfstandig en heel makkelijk nu al 10 weken keihard gillen en niet te troosten. Alles al geprobeerd ook.