13 Reacties

3 weken geleden

Onze meid (19 maanden) ligt al een paar maanden onder een dekbed, omdat ze een slaapzak echt niet fijn vond en hier steeds wakker van werd. Dit gaat hier gewoon super goed!

3 weken geleden

Ik geef mijn zoontje altijd een dekbed, ik heb voor hem een peuter dekbed deze is niet zo groot zodat hij erniet onder kan verdwalen, maar vaak ook gewoon een 1 persoons hoor! Ik geef hem geen slaapzak. Ik heb deze. En misschien nog een idee de h&m heeft ook fleece pyjama’s lekker warm. Of de kamer verwarmen 😊

3 weken geleden

Maar stoppen jullie ze ook helemaal vast in? Want ik weet dat hij dat niet fijn vindt. Dan wurmt hij zich los. Zonder slaapzak, weet ik niet of het goed gaat, of hij dan wel onder het dekbed blijft liggen. Sowieso heb ik nog niet het gevoel dat hij bewust is van een dekbed, dat hij die over zich heen kan leggen en weer eraf enz.. vind het maar lastig

3 weken geleden

Hij ligt trouwens ook nooit op een plek, daarom vind ik een dekbed ook eng

3 weken geleden

Wollen romper? Eventueel met wollen pyama? Dat hielp hier tegen de kou. Slaapzak van 3 tog.

3 weken geleden

Ik heb wollen romper en pyjama besteld. Nu leg ik steeds een gebreide deken over haar heen als ik naar bed ga. Maar die blijft niet liggen met dat gerol van haar

3 weken geleden

Reactie op FleurtjeLilA

Maar stoppen jullie ze ook helemaal vast in? Want ik weet dat hij dat niet ...
Neee ik heb alleen de achterkant van het dekbed onder het matras, voor de rest los. Ze trapt hem tot nu toe eigenlijk nooit af en dat terwijl ze ook heel beweeglijk is in haar slaap

3 weken geleden

Reactie op denavk

Neee ik heb alleen de achterkant van het dekbed onder het matras, voor de r ...
Oja! Vannacht heb ik de verwarming toch wat aan gedaan. Ik keek een paar keer op de camera en zag dat hij echt alle kanten op ging. Vraag me af of het dan zo verstandig is om al een dekbed te gaan gebruiken bij hem pfff

3 weken geleden

Mijn zoontje ligt ook niet stil hij heeft een vloerbed met hoog hek van 140 bij 200 (ladanas vloer box met matras erin) en ligt werkelijk overal, vandaar een groot bed. Zijn deken gaat er dus 9/10 keer af en ligt hij zonder deken. ‘s avonds leg ik steeds zijn deken terug en ‘s nachts ja het is wat het is 😅. Je merkt gauw zat of ze het koud hebben als ze met de armpjes onder het boven lijfje gaan liggen en de billen omhoog. Maar om die reden kleed ik hem dus altijd met een warmer pyjamaatje zoals een fleece of van de Hema van die Nijntje pyjama’s enzo met van dat velvet. De kamer is iets van 20 graden

3 weken geleden

Dat kleine dekbedje is echt een tip als je het eng vind die is echt niet zo groot, ook geen super mega warme deken dus kan er een warme pyjama bij doen

3 weken geleden

Reactie op Evida1988

Mijn zoontje ligt ook niet stil hij heeft een vloerbed met hoog hek van 140 ...
Volgensmij omschrijf je de foetushouding en liggen ze dan juist heel comfortabel?

3 weken geleden

Reactie op Rhada

Volgensmij omschrijf je de foetushouding en liggen ze dan juist heel comfor ...
Als ze met de handen onder het lijfje liggen en billen omhoog is een teken van koud hebben

2 weken geleden

Reactie op Rhada

Volgensmij omschrijf je de foetushouding en liggen ze dan juist heel comfor ...
Ja, volgens mij is het niet zo zwart wit idd.