10 Reacties

gisteren

Ben heel benieuwd naar de reacties. Ik zit met hetzelfde. Een dochtertje die heel veel interesse heeft in het potje. Plasjes erop doet als je haar erop zet. En zichzelf afveegt. Maar; ze heeft nog een romper en luier aan (onhandig met echt zelf gaan … ze trekt wel zelf haar broek naar beneden). Ik zie nergens ondergoed ook in haar maat (ik heb een echte mini met maatje 74/80. Ze is bijna 20 maanden). Ik vind het ook echt zonde om er niets mee te doen.

gisteren

Reactie op likoliz

Ben heel benieuwd naar de reacties. Ik zit met hetzelfde. Een dochtertje di ...
Ahhh wat goed!🥰 jaaa dat inderdaad, die verdomde romper die dan in de weg zit!! Hier ook een klein exemplaar met dezelfde maat , ik ga nu even goed op zoek maar denk idd dat het lastig is in die maat. Mocht ik wat vinden dan laat ik het meteen weten. En verder ook heel benieuwd naar meer tips!

gisteren

Ik heb de app: "de pot op" gedownload om mezelf een beetje in te kunnen lezen. Hier is de interesse ineens gestopt, dus heb me er nog niet verder in verdiept. Misschien dat hier nog iets bruikbaars in staat?

gisteren

Reactie op Myroosz

Ik heb de app: "de pot op" gedownload om mezelf een beetje in te kunnen lez ...
Goeie tip! Dankjewel, ik ga kijken!!

gisteren

Eventueel luierbroekjes zodat ze die zelf naar beneden kan trekken?

gisteren

Hier t zelfde. Ik denk dat op deze manier doorgaan het beste is. Dan uiteindelijk zul je zien dat ze steeds vaker naar de wc gaat zelf. Dit was met mijn zoontje ook. Na 2/3 uur moeten ze meestal plassen dus zo kan je het een beetje sturen. Na 2 uur even vragen moet je plassen.

20 uur geleden

Reactie op Ninavdwouw

Eventueel luierbroekjes zodat ze die zelf naar beneden kan trekken?
Ja die hebben we, alleen die romper zit er dan nog overheen! Dus ik dacht, ondergoed zou leuk zijn, maar die maten van ondergoed zijn zo groot 🥹 en mijn kleine is nogal klein uitgevallen.

19 uur geleden

Reactie op likoliz

Ja die hebben we, alleen die romper zit er dan nog overheen! Dus ik dacht, ...
Ahh ja dat maakt het inderdaad nog lastig🙈

10 uur geleden

https://m.shein.com/nl/6stuks-pakbabymeisjesondergoedmethond-,eenhoorn-enflamingo-ontwerpen-p-89369698-cat-2131.html?share_from=null&url_from=GM71065511487&cdn_rsite=cf&ref=m&rep=dir&ret=mnl Dit zijn de enige die ik kan vinden, maar dit is maat 80/86.. als ze wat heter wassen passen ze misschien over de luier heen 😜

10 uur geleden

Gisterochtend en gisteravond weer een plas op het potje. Ik blijf me verbazen hoe snel ze het opgepakt heeft allemaal. Ik denk dat ik de broekjes ga bestellen en even kijken hoe het zit!