7 Reacties

vorige week

Mijn tip is om naar een goede kinderdietist te gaan. Die kan je helpen met tips & adviezen!

vorige week

Ik heb geen ervaring, maar ben wel benieuwd.. moet je bijvoorbeeld ook meer beweging geven? De wagen uit en wandelen ofzo?

vorige week

Hoi, Ik had dit met mijn dochter destijd toen zeiden ze ook dat ze tr zwaar was en ik hun adviezen moest volgen die ze gaven. Terwijl ze eigenlijm helemaal niet extreem veel at en helemaal geen zoetigheid at. Uiteindelijk is ze gaan lopen en meer energie gaan krijgen dus veel meer gaan bewegen door de energie die ze heeft. Mrt de jaren heen is ze gewoon op de curve gekomen waar ze volgens die cb lijntje hoort te zitten en helemaal niet meer "te zwaar". Inmiddels is ze een energieke 4jarige meisjes ❤️ Je Je hoeft niet al te veel zorgen te maken. Tenzij je natuurlijk ook ziet dat hij niet veel wilt bewegen en minder energiek is dan normaal, dan zou ik je een adviezeren om naar een goede kinderarts te gaan en kijken wat die zegt.

vorige week

Reactie op SylvanaK88

Ik heb geen ervaring, maar ben wel benieuwd.. moet je bijvoorbeeld ook meer ...
Hij is gelukkig van zichzelf erg energiek en wil heel graag veel bewegen. Zit het liefst niet in de wagen en loopt zelf voor zn leeftijd al grote stukken. Wat dat betreft kunnen we niet iets extra's doen. Maar ik kan me voorstellen dat dat nog een mooie zou kunnen zijn als je kindje van zichzelf niet zoveel beweegt.

vorige week

Reactie op Nour_2021

Hoi, Ik had dit met mijn dochter destijd toen zeiden ze ook dat ze tr zw ...
Gelukkig wil hij graag veel bewegen, dat gaat dus helemaal goed. Bedankt voor je reactie! Fijn dat je deze ervaring hebt. Dat helpt:)

6 dagen geleden

Ons zoontje is ook te zwaar en ik herken mij heel erg in je verhaal. Hier ook een goede eter die z’n bord eigenlijk nooit zou weigeren of iets laten staan. Daarnaast ook nog nooit echt ziek geweest. Vind het zelf ook moeilijk om iets in te veranderen want hij is zo’n blij jongetje en als we hem minder aanbieden dan is hij veel meer aan het jengelen.

5 dagen geleden

Kun je anders niet meer gaan bewegen met hem? Zwemmen gymen op voetjebal, monkeytown?