13 Reacties

vorige week

Hoe zag haar dag eruit? Haar schema: Wakker tijd dutje etc eten

vorige week

Ik zou er even in meegaan. Miss is ze zenuwachtig, omdat het pakjesavond is 😉

vorige week

7.00 wakker papfles 9.00 cracker en rozijntjes 11.00 banaan 11.30-13.00 dutje 13.30 boterham met vlees 15.00 half koekje 17.00 avondeten (200gr) 19.00 flesje We zijn intussen 3u verder en maar een zetpil gegeven om eventuele pijn uit te sluiten..

vorige week

Reactie op SylvanaK88

Ik zou er even in meegaan. Miss is ze zenuwachtig, omdat het pakjesavond is ...
Wij vieren nog geen pakjesavond en krijgt er ook helemaal niks van mee ..

vorige week

Reactie op ElineB1994

7.00 wakker papfles 9.00 cracker en rozijntjes 11.00 banaan 11.30-13.00 dut ...
Geen gekke tijden of te lange dutjes etc.. gek zeg. Ik zou voor jullie zelf proberen om geborgenheid te geven ipv weg te leggen. Cosleepen? Haar blijven vasthouden en sluip evt even weg als het gelukt is. Zodat ze niet merkt dat je weg bent. Leg haar dan evt terug als ze al even slaapt Mijn zoontje sliep net ook pas rond 9 maar hij ging pas om 3 een dutje toen tot 4 omdat hij ineens smiddags niet wilde slapen. Dus dat was 1+1 is 2.

vorige week

Reactie op Evida1988

Geen gekke tijden of te lange dutjes etc.. gek zeg. Ik zou voor jullie zelf ...
Ja precies. Als ze nu inderdaad een laat dutje had gehad, of een heel lang dutje, dan hadden we het kunnen verklaren, zoals bij jou het geval.. Probleem hier is ook dat ze gewoon niet gaat slapen als we haar oppakken en in de schommelstoel gaan zitten.. 😖

vorige week

Reactie op ElineB1994

Ja precies. Als ze nu inderdaad een laat dutje had gehad, of een heel lang ...
Misschien plat in de buggy met een dekentje en wiegen/lopen, zo laten wij ons zoontje ieder slaapje (en nachtelijke wakker wordt momenten) in slaap vallen aangezien hij nog niet zelfstandig in slaap kan vallen 😵‍💫🤭. Is het ondertussen al gelukt?

vorige week

Ik leg mn zoontje weg en als hij dan meteen gaat zitten ga ik ernaast liggen op de grond. Hij gaat dan in zn bedje ook liggen en dan fluister ik liedjes tot hij slaapt. Half uurtje de laatste tijd. Daarvoor prima zelf in slaap vallen altijd en id nacht/ochtend nog steeds dus ik hou t maar weer op een fase... sterkte

vorige week

Hoe is het uiteindelijk verder gegaan? Wij hebben nu precies hetzelfde…

vorige week

Reactie op Kriel

Ik leg mn zoontje weg en als hij dan meteen gaat zitten ga ik ernaast ligge ...
Dit klinkt als een droom voor mij 😆

vorige week

Hier ook opeens drama, precies hetzelfde verhaal. Al 3 dagen. Wilt alleen bij ons in slaap vallen. Ik probeer nu max 10 min huilen, troosten en weer herhalen. Dat werkt..

5 dagen geleden

Hier hebben wij ook last van gehad voor een aantal weken en dan ongeveer 3 nachten per week. Zo frustrerend!! Bij ons is de oplossing vroeger naar bed.. hij gaat nu rond half 11/11 uur en dan slaapt hij tot 12 of 13. Dan rond 19/1930 weer naar bedje. En soms nog ff een moeilijke avond maar dan zetten we The Happy Song op repeat op de gang en dan slaapt hij rustig in

5 dagen geleden

Reactie op ninasophiaaa

Hoe is het uiteindelijk verder gegaan? Wij hebben nu precies hetzelfde…
Ze is uiteindelijk na 3.5u helemaal gecrasht, en sindsdien slaapt ze weer goed.. we vermoeden achteraf een combinatie van tandjes en te veel prikkels