8 Reacties

8 dagen geleden

Ik zou de droomvoeding dan minderen (of zelfs weglaten). Ze heeft duidelijk nog niet genoeg honger sochtends

8 dagen geleden

Reactie op shauny1ebaby

Ik zou de droomvoeding dan minderen (of zelfs weglaten). Ze heeft duidelijk ...
Ik zou het ook zo doen. En dan misschien 4x 180 aanbieden.

8 dagen geleden

Reactie op shauny1ebaby

Ik zou de droomvoeding dan minderen (of zelfs weglaten). Ze heeft duidelijk ...
Dit zouden we weleens kunnen proberen idd!

8 dagen geleden

En evt indd 4x 180 aanbieden op 7-11-15-19 zoiets. Dat de laatste avondfles net iets later is dan 18.00u

8 dagen geleden

Ik zal dan 4x180 aanbieden en dan laatste fles ietsje later😅

8 dagen geleden

Onze dochter drinkt ook moeilijk haar eerste fles. Wat bij ons helpt is om de fles in 2 delen te geven. Vaak drinkt ze eerst 120ml en dan na een kwartier spelen de rest.

8 dagen geleden

Ik zou idd de droomvoeding weglaten, je kan 'm langzaam afbouwen zodat ze niet ineens snachts komt. Hier gaat dit al bijna een maand prima, ze is 2x toch wakker geworden en dat we haar dan een kleiner flesje boden.

8 dagen geleden

Heeft onze jongste dochter ook. Alleen dan net ff iets anders doe heeft bijvoorbeeld dat ze de rest van de dag 180+6 drinkt. 7.00/11.00/15.00/18.30/22.00 En zij doet altijd de 18.30 moeilijk. Maar is tevreden. Haar slaapjes overdag is normaal. Rond de 5 maanden doen ze meestal sochtends nog maar 45/60 min slaapje. Middag dutje doen ze meestal nog maar 1.5 tot 2 uur en de namiddag doen ze meestal nog maar 30 min. Weet niet hoe het bij u zit.