15 Reacties

5 dagen geleden

Ik had ook de 1e keer heel weinig en 2 dagen niks toen mini beetje weer en dat was het

5 dagen geleden

Bij mij was het wel al 3 weken na de bevalling met borstvoeding

5 dagen geleden

Reactie op happystar

Bij mij was het wel al 3 weken na de bevalling met borstvoeding
Vreemd dat ze dan vermelden dat de eerste keer zo ‘heftig’ is.

5 dagen geleden

Ik geef flesvoeding en ik wss inderdaad heftig ongesteld Ik ben ook altijd wel hevig van mezelf ongesteld geweest maar geen lichamelijk klachten ooit gehad en nu alleen krampen Misschien dat er verschil zit tussen borst en fles?

5 dagen geleden

Ik geef sinds een maand kv ipv bv, en ben nu sinds 3 dagen ongesteld. Hier ook totaal niet voelen aankomen en amper last van, gelukkig. Ik zag er al zo ontzettend tegenop door alle horror verhalen 🤣

5 dagen geleden

Reactie op ThePinkPantherr

Ik geef flesvoeding en ik wss inderdaad heftig ongesteld Ik ben ook altij ...
Ah vervelend.. Het kan idd dat er verschil tussen zit. Maar wel naar dat je nu krampen had en daarvoor niet.

5 dagen geleden

Reactie op ElineB1994

Ik geef sinds een maand kv ipv bv, en ben nu sinds 3 dagen ongesteld. Hier ...
Jaaaa bizar hè wat je leest 😂.

4 dagen geleden

Ik ben 3x ongesteld geweest en 1e 2 keer was heel licht en maar 3 dagen. Laatste keer weer 4 dagen en wat ik gewend was qua hoeveelheid. Geef ook borstvoeding, maar verschilt gewoon zo erg per persoon merk ik

4 dagen geleden

Ik geef ook 5 maanden borstvoeding en had afgelopen week ook licht bloed verlies (geen menstruatie gehad tot nu toe na mijn bevalling) en een positieve test in handen, weer zwanger dus 🥹❤️🤭🥰

4 dagen geleden

Reactie op RustgevendeTulp502009

Ik geef ook 5 maanden borstvoeding en had afgelopen week ook licht bloed ve ...
Ah wauw! Gefeliciteerd 🥰. Hoe voel je je?

4 dagen geleden

Reactie op RobinCeline

Ah wauw! Gefeliciteerd 🥰. Hoe voel je je?
Ja ik voel me prima hoor 🥰 we wilde sowieso wel de kindjes dicht op elkaar krijgen kwa leeftijd, alleen ik had geen idee dat ik dus een ovulatie had aangezien ik nog geen menstruatie had gehad. Bij onze dochter was t ook in 1x raak en nu dus dan ook 🤭

4 dagen geleden

Reactie op RustgevendeTulp502009

Ja ik voel me prima hoor 🥰 we wilde sowieso wel de kindjes dicht op elkaar ...
Wauw! Fijn en mooi dat t zo uitkomt voor jullie en zo gemakkelijk gaat 🩷💙.

4 dagen geleden

Ik ben nu bijna een maand gestopt met bv. Had een kleine bloeding 5 weken geleden en nu wel flink ongesteld sinds een dag of 2. Maar goed te doen. Ergens ook wel fijn dat alles weer werkt!

4 dagen geleden

Reactie op RobinCeline

Ah vervelend.. Het kan idd dat er verschil tussen zit. Maar wel naar dat je ...
Ik geef flesvoeding en bij mij was het juist veel minder dan normaal. Overigens ook pas na circa 4 maanden.