4 Reacties

3 maanden geleden

Ik volg dit ook even! 🙌

3 maanden geleden

Wij hebben de Hamilton by Joop kinderwagen aangeschaft via bol.com. Incl reiswieg voor de zekerheid want hij is dan 4 maanden en 2 weken. Wij gaan de luiertas inchecken als handbabage maar pakken hem wel zo minimaal mogelijk in met wat andere spullen die noodzakelijk zijn voor hem, mochten onze koffers bijv kwijtraken. Daarnaast nemen we ook een kleine trolley mee als handbagage. En verder 2 grote koffers 😅. Dus 1 buggy, 1 luiertas en 1 klein koffertje als handbagage (we zijn met zijn 3en).

3 maanden geleden

Wij gaan in september en ons plan is om tegen die tijd de Joolz aer+ aan te schaffen als buggy. Wij hebben een extra koffer van te voren geboekt voor onze dochter. Of dit een grote koffer word of een trolley die we inchecken weet ik nog niet. We hebben bagage bijgeboekt omdat we geen zin hebben in gedoe of last minute kosten op de airport. We nemen voor haar ook het deryan tentje mee. Ik neem mee aan boord: een trolley met voor ons alle 3 eerste benodigdheden mochten de koffers evt kwijt raken of bagage storing oid zijn, m'n eigen handtas en haar luiertas en m'n vriend een rugzak.

3 maanden geleden

Wij waren eind juni naar gran Canaria en hadden de yoyo² met baby pakket erbij. Baby kan plat liggen en de wagen vouw je op tot handbagage. Luiertas was op vakantie gewoon een rugzak