12 Reacties

één maand geleden

Wij hebben hier ook 1 of 2 goeie poepluiers per dag sinds de hapjes. Maar niet zo erg dat er een bed verschoont moet worden.

één maand geleden

Hier ook goede poepluiers, 2 tot soms 3 per dag en pas na de 1e fles. Wel blijft het allemaal in de luier. Heb je al geprobeerd om ‘s nachts een maatje groter om te doen? Als je kindje aan het einde van de nacht/begin ochtend gaat poepen zit de luier misschien al te vol met plas om alles goed binnen te houden.

één maand geleden

Hier de eerste week alleen wat obstipatie van 10 dagen lang en daarna gewoon weer zoals vanouds… Ik weet wel dat kindjes ook kunnen poepen als ze het te koud hebben ‘s nachts. Te veel voeding kan ook voor poepies in de nacht/ochtend zorgen. Ik weet niet hoeveel hij krijgt en of je hem bijvoorbeeld nog een droom voeding geeft? ☺️

één maand geleden

Onze dochter heeft al een paar keer de poep 2-4 dagen opgehouden om vervolgens alles in 1x onder te poepen (ook pas sinds de hapjes). Ik denk ook echt dat de darmen gewoon weer moeten wennen en dat het vanzelf stabiliseert.

één maand geleden

Ik heb dit ook, niet het bed maar wel haar slaapzakje elke keer. Ik gebruik Kruidvat luiers maat 3. Misschien een ander merk luiers gaan kopen?

één maand geleden

Reactie op NMMH

Hier de eerste week alleen wat obstipatie van 10 dagen lang en daarna gewoo ...
Hij krijgt 5x180 + 6 waarvan 1 indd later op de avond. Niet echt een droomvoeding, we maken hem wel wakker als hij zelf niet wakker wordt. Verder ligt hij in lange mouwen, lange broek in een 2.5 tog slaapzak onder een lakentje (hij is snel koud) en ik heb het idee dat dit niet te koud is want hij voelt wel altijd lekker warm. Wat denk jij?

één maand geleden

Reactie op NMMH

Hier de eerste week alleen wat obstipatie van 10 dagen lang en daarna gewoo ...
Oh en een oefenhapje krijgt hij, dit zijn nu 2 blokjes van 10 gram ongeveer.

één maand geleden

Reactie op LcvG

Ik heb dit ook, niet het bed maar wel haar slaapzakje elke keer. Ik gebruik ...
Wij gebruiken Pampers, daar hadden we betere ervaring mee dan Kruidvat.

één maand geleden

Reactie op Mendev

Hier ook goede poepluiers, 2 tot soms 3 per dag en pas na de 1e fles. Wel b ...
Goede, dit gaan wij proberen!

één maand geleden

Reactie op CaliR

Hij krijgt 5x180 + 6 waarvan 1 indd later op de avond. Niet echt een droomv ...
Qua voeding snap ik dit niet zo goed omdat ik borstvoeding geef dus dat durf ik niet te zeggen! Maar de oefenhapjes klinkt verder niet te veel, gewoon goed. En het klinkt ook niet alsof hij het koud heeft. Zeker als hij gewoon lekker warm aanvoelt dan zal dat het niet zijn. Bij mijn zoontje was het toevallig wel de oplossing om hem iets warmer te kleden maar jullie kleden hem al warm genoeg denk ik! Misschien dan toch gewoon een nachtpoepertje😅… grotere luiers zoals hier ook vermeld wordt kan dan inderdaad al wel helpen om het beter op te vangen zodat niet alles onder zit. Wel vervelend maar hopelijk veranderd het weer.

één maand geleden

Reactie op LcvG

Ik heb dit ook, niet het bed maar wel haar slaapzakje elke keer. Ik gebruik ...
Hier is het zodra ze doorlekt in de nacht een maatje groter om en gaat dan altijd goed. Nu overdag maat 3 en in de nacht maat 4 (Kruidvat). Wat ook helpt is een romper die wat ruimte heeft aan de onderkant, zodat de luier ook kan uitzetten.

één maand geleden

Tnx allen. Het ging 1x goed met een iets grotere luier. De dag erna weer alles eronder. Maar dat kan ook te maken hebben met een iets te strakke romper. Zal hier eens op letten. Dankjulliewel!