15 Reacties
één maand geleden
Ik volg even mee. Dochtertje is net 5 maanden, maar wordt ook steeds moeilijker om haar te vermaken 🤣
één maand geleden
Mijn zoontje is exact die van jou. Ik heb een loopstoel gekocht. Eerst liep hij alleen achteruit en nu gaat hij ook vooruit. En hij graait graag de tafel leeg.
Wat ook nog leuk kan zijn is een mandje of doosje vullen met wat kleiner speelgoed en haar dat zelf eruit laten halen en laten bestuderen.
Voor de rest volg ik even, want weet het soms ook niet haha.
één maand geleden
Vanmiddag heeft ze zich zo 5-10 minuutjes vermaakt. Ik heb het bij het consultatiebureau ook nog gevraagd wat we hier mee kunnen. De tip was om alsnog veel op de buik te laten liggen omdat ze vanuit daar alle vervolgstappen leren. Helpen met leren tijgeren door voetjes tegen te houden of de knieën iets op te laten trekken om ze een extra uitdaging geven en sneller een extra stukje vrijheid te krijgen.
één maand geleden
Hahah de eerste was/is ook zo ontzettend energiek. Kroop en stond met 6 maanden, het was zo'n opluchting voor ons alle drie toen ze begon te lopen haha. Iedereen zei dat het zo'n ellende is als ze gaan lopen, maar hier was het echt de oplossing! Tot die tijd was het helaas een beetje doorbijten 🙈
één maand geleden
Ik lees graag mee! Mijn zoontje van 5 maanden wil ook meer dan hij kan, maar vind de buikligging nog steeds verschrikkelijk, dus dan denk ik hoe gaat hij zich vanuit daar verder ontwikkelen, als hij maar blijft huilen. Kan nu wel beter zijn rug recht houden, maar moet nog steeds vermaakt worden.
één maand geleden
Reactie op Mamavan2lievemeisjes
Hahah de eerste was/is ook zo ontzettend energiek. Kroop en stond met 6 maa ...
Haha wat snel zeg!! Ik ben bang dat het hier ook zo zal gaan. Ze trekt zich nu al omhoog aan m’n vingers dus denk dat ze de dag nadat ze zelf kan zitten, ook al gaat staan🫣. Was ze toevallig ook moeilijk in slaap te krijgen en korte slaapjes overdag? Onze muppet is veeel te bang om iets te missen als ze slaapt haha
één maand geleden
Reactie op jvdp24
Haha wat snel zeg!! Ik ben bang dat het hier ook zo zal gaan. Ze trekt zich ...
O god, wij hebben ook een FOMO baby! 30/45min of zelfs 1u nodig om in slaap te krijgen, om vervolgens een dutje te doen van 30/40min. Heeeel soms lukt het om deen dutje te verlengen, en dan slaapt ze 1.5/2u.
Dametje wilt ook alles zien, is heel alert en wilt meer dan ze kan.
één maand geleden
Reactie op jvdp24
Haha wat snel zeg!! Ik ben bang dat het hier ook zo zal gaan. Ze trekt zich ...
Hahah ja echt exact dat! Heeft nooit veel willen slapen en moeilijk in slaap te krijgen. Helaas nu bijna 2 jaar verder en nog steeds hetzelfde verhaal 🙈
één maand geleden
Reactie op ElineB1994
O god, wij hebben ook een FOMO baby! 30/45min of zelfs 1u nodig om in slaap ...
Frustrerend hè 🥲 Maar heb de (snelle) ontwikkelingen ook altijd heel leuk gevonden, dat maakt het dan een beetje goed haha.
één maand geleden
Reactie op Mamavan2lievemeisjes
Frustrerend hè 🥲 Maar heb de (snelle) ontwikkelingen ook altijd heel leuk ...
Ahhh ja zo herkenbaar! Ik dacht ook al dat het met elkaar te maken zou hebben. Fijn dat ze niet de enige is haha. Ik heb alleen maar baby’s om me heen die al sinds de eerste maand doorslapen en lange dutjes doen. Ze zijn allemaal wel een stuk later met alle ontwikkelingen dan mijn dochter. Het is of het een of het ander blijkbaar haha. Ach, ooit wordt het beter. En inderdaad wel super leuk dat ze zo alert en leergierig is🤩
één maand geleden
Reactie op sjoe91
Mijn zoontje is exact die van jou. Ik heb een loopstoel gekocht. Eerst liep ...
Misschien wel goed om de risico's van een loopstoel te kennen (qua motorische ontwikkeling)...
Snap dat je graag tegemoet komt aan de drang en enthousiasme om te bewegen hoor :)