4 Reacties
één maand geleden
Geen tips, wel herkenning. Onze kleine man is nu bijna 6 maanden en is nu ook al een paar weken heel onrustig. Voor mijn gevoel heeft het alles te maken met sprong 5. En rond 4 en 6 maanden zit ook nog een slaapregressie. Er gebeurt zoveel bij die kleintjes. En ik houd maar in mijn hoofd wat al mijn vriendinnen steeds roepen: het is een fase.
één maand geleden
Hier ook heel veel herkenning. Bij ons lijken alle slaapjes ff helemaal ruk te zijn.
Hier vannacht ook een uur of 3 geslapen en moet straks de avonddienst in..
één maand geleden
Ik snap je vragen. Ik heb ze ook. De kleine slaapt nu 1,5 week zo slecht in de nacht. Is ziek geweest, en sindsdien is het echt drama. Ziekte kan een slaapregressie uitlokken.. dus ben bang dat we daar nu in zitten. Slaapt blokjes van 2 uur, wil alleen maar de borst en het lukt hem dan soms wel of niet, om weer verder te slapen voor max 2 uur. Ik zou zo graag dezelfde ervaringen willen lezen en willen horen dat dit over een aantal weken echt beter gaat. Ik wordt er zo onzeker van.. ik weet gewoon niet waar ik goed aan doe. Is het voeden dan wel oke? Maarja dan krijgt ie iedere 2 uur borstvoeding en dat is zelfs overdag niet aan de orde. Maar hij is zo hongerig snachts....
één maand geleden
Pff ja hier ook.. m'n meisje is 5 maanden en sinds vorige week is het drama.
Afgelopen woensdag heeft ze overdag amper geslapen. Donderdag op de opvang bijna alleen maar, en een verkoudheid opgepikt. Sindsdien minimaal 5x per nacht wakker, waarvan 1 a 2 x voeden.
Ik dacht juist dat het na de 4 mnd slaapregessie beter zou worden 😥