2 Reacties
4 maanden geleden
Ik heb dit heel erg!!! Vindt het zo fijn in mijn bubbel met mijn man en kleine meisje. Mijn man zegt weleens: ga jij lekker uiteten met een vriendin en dan pas ik op vanavond. Maar dat wil ik helemaal niet. Ik wil lekker thuis zijn met hen. En iemand anders dan mijn man op haar laten passen, zodat we met zijn tweeën weg kunnen, krijg ik het helemaal benauwd van. Ik wil gewoon met zijn drieën zijn en met zijn drieën dingen doen. Zij hoort er nu gewoon bij. En de rest van de wereld, die kan wel even wachten 🙈 Maar ik laat me ook niet tegenhouden om leuke dingen te doen hoor. Gisteren bijvoorbeeld nog lekker uiteten geweest, geen oppas nodig, de baby gaat gewoon lekker mee en dat gaat hartstikke goed! 😊
4 maanden geleden
Yess, 14weken en onze dochter is nog niet van mijn zijde geweken op 3u in totaal na.. ik probeer ze wel wat te prikkelen door ze mee te nemen op visite en naar de winkel Enzo, maar het liefste ben ik gewoon bij haar thuis. Ik heb geen behoefte aan tijd voor mezelf 🤷wat niet wil zeggen dat ik het niet fijn vind als ze een dutje doet en ik rustig even kan zitten 😁 om mezelf wat uit m'n comfortzone te trekken heb ik m'n moeder voor aanstaande woensdag gevraagd even op te passen zodat de kunnen lunchen voor ons 16jaar samen. Zij is de enige die ik écht vertrouw. Het is een levenslang proces van heel stilletjes loslaten denk ik, en bij de ene gaat dat makkelijker en sneller dan bij de andere 😏