10 Reacties

12 dagen geleden

Ik heb het 3 maanden gebruikt, kon een oz extra kolven en op sommige dagen 2 oz extra. Op de zelfde dag zag ik al dat ik iets meer kolvende dan normaal. Ik nam het 3 x per dag.

12 dagen geleden

Reactie op cientjuh

Ik heb het 3 maanden gebruikt, kon een oz extra kolven en op sommige dagen ...
Okeee fijn! Hoeveel ml kolfde je uiteindelijk met domperidon?

12 dagen geleden

Ik slik het ook, zit nu in de 3e week. 2e dag al profijt, kolf tussen de 120-180 per keer. Daarvoor tussen de 90-110.

12 dagen geleden

Reactie op MBBB.

Ik slik het ook, zit nu in de 3e week. 2e dag al profijt, kolf tussen de 12 ...
Wat fijn!! Ik zit op 60 ml ☹️.. t was 30 dus al wel wat extra maar nog niet genoeg

12 dagen geleden

Reactie op MBBB.

Ik slik het ook, zit nu in de 3e week. 2e dag al profijt, kolf tussen de 12 ...
Hier hetzelfde daarmee met 3x 10. Stap ik over op 2x 10, dan neemt het ook gelijk af

9 dagen geleden

Ik geef nu bijna 5 maanden borstvoeding en kolf wanneer ik werk maar merk sinds kort dat mijn productie enorm terugloopt, kolfde per keer tussen de 200 en 300 ml, nu komt het weleens voor dat ik maar 90 kolf. Vorige week heeft de huisarts mij dus ook domperidon voorgeschreven, echter had de apotheek maar 13 stuks op voorraad en gaf aan dat de volgende lading waarschijnlijk volgend jaar pas weer komt, iets met grondstof niet leverbaar.. zie hier dat best wat dames het slikken dus vraag me toch af hoe jullie er wel aan komen? 😩

9 dagen geleden

Reactie op MIFG

Ik geef nu bijna 5 maanden borstvoeding en kolf wanneer ik werk maar merk s ...
Ik had eerste vloeibare (heel vies). En nu de tabletjes gewoon. Ze zeiden wel dat het moeilijk aan te komen is.

9 dagen geleden

Reactie op MIFG

Ik geef nu bijna 5 maanden borstvoeding en kolf wanneer ik werk maar merk s ...
Mijn apotheek heeft momenteel ook geen voorraad meer. Als het goed is kregen ze maandag weer, dus wellicht jouw apotheek ook?

8 dagen geleden

Reactie op MBBB.

Ik had eerste vloeibare (heel vies). En nu de tabletjes gewoon. Ze zeiden w ...
Ja de normale tabletten hadden ze dus niet eens, ik heb de smelttabletten, merk wel echt nu al verschil dus heel vervelend dat ik alweer bijna zonder zit ☹️

8 dagen geleden

Reactie op kleindotje

Mijn apotheek heeft momenteel ook geen voorraad meer. Als het goed is krege ...
Oh nou dan ga ik toch van de week maar even bellen in de hoop dat mijn apotheek ze toch ook weer eerder binnen krijgt🤞🏻