20 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Roosie96
Vind ze echt geweldig! Heel makkelijk schoon te maken, melk geur blijft nie ...
En hoe zit het met darmkrampjes?
4 maanden geleden
Reactie op Roosie96
0,0 krampjes. Maar ik moet zeggen dat mijn zoontje daar sowieso weinig tot ...
Oh wat fijn!
4 maanden geleden
Ik heb bijna alle flessen geprobeerd die er zijn, en Hegen is toch echt wel de beste in mijn ervaring. Mijn dochter liet bij de meeste flessen veel melk langs haar mondje lopen maar met Hegen totaal geen last van. Ook heeft ze nog weinig last van scheetjes, eerst wel heel erg. Krampjes kan ik niets over zeggen, mijn dochter heeft zo goed als geen krampjes gehad. Ik kan eigenlijk geen nadelen opnoemen.
4 maanden geleden
Wij gebruiken ook Hegen. Had de 360 drinkfles al in huis voor onze oudste dochter (3). Ze zijn prijzig maar groot voordeel vind ik dat je ze heel lang door kunt gebruiken. Ze kunnen in de vaatwasser en verkleuren niet. Ons zoontje drinkt erg fijn uit de flesjes. Nadelen heb ik eigenlijk niet, ja de prijs haha.
4 maanden geleden
Hier fan van Hegen! Bij eerste kindje gebruikt en nu weer.
Voordelen:
- Beide kindjes drinken er hier goed uit
- weinig onderdelen
- makkelijk schoonmaken
- nog nooit gelekt
- fijn en duurzaam materiaal/systeem met opzetstukken zodat je er ook bakjes en later bekers van kan maken. Gaat echt lang mee.
Nadelen:
- de prijs, vooral als je nog zoekende bent welke speenmaat werkt. Mn zoontje dronk tot een jaar uit de prematurenspeen (extra slow flow), dus die weer aangeschaft voor m'n dochter, maar zij kreeg er niks uit 😅. Zij drinkt nu uit speen 1 en als ze echt heel moe is wissel ik na 3/4 fles naar speen 2.
- verkrijtbaarheid. Voorheen alleen babypark en webshops, maar zag laatst dat DA en Etos nu ook Hegen verkopen.
4 maanden geleden
Hier ook Hegen fan.
Onze jongste nam alle andere merken niet goed aan, daarbij krijgt hij nutrilon omneo dit werkte met heel veel spenen niet. Hegen was voor ons echt zo fijne uitkomst, zo blij mee. Kost wat maar het is echt goede kwaliteit, heb zelfs laatst de grote fles met rietjes dop gekocht voor mijn oudste ook omdat ze niet lekken. Alle andere drinken flessen na 2 keer vallen meteen lek, wil je niet in je tas 🤣
3 maanden geleden
Hier helaas niet tevreden.
Over de fles zelf wel. Ziet er mooi uit, makkelijk schoon te maken en in elkaar te klikken! En ideaal dat je ze door kan bouwen tot bakjes of drinkflessen.
Alleen onze zoon dronk er niet netjes uit en had enorm veel last van krampjes. Dus helaas staan ze hier mooi te zijn in de kast 🥲
3 maanden geleden
Ik ben er helemaal fan van! Kleine heeft krampjes en verborgen reflux, gebruiken de omneo voeding en johannes broodpitmeel erin en werkte super met speen 1 tot we een maandje geleden over zijn gestapt naar speen 2 ivm toename van hoeveelheid ml’s. Je kan m zelf ook gebruiken voor je koffietje mee te nemen met de andere doppen/deksels. Wij mealpreppen veel voor hem erin, echt heel fijn en super snel je flesje klaar op deze manier… kijk eens op vinted of marktplaats hier staan ze ook weleens op… alleen zou ik wel altijd een nieuwe speen kopen voor erop… laatst was de grootste bij babypark in de aanbieding (set van 2) gelijk bij besteld… ik ga zodra die op vast over gaat ook zn hapjes hierin bewaren…