42 Reacties

3 maanden geleden

Volg

3 maanden geleden

Ik heb een moonboon en vindt hem fantastisch. Zoontje valt binnen een paar minuten in slaap en slaapt dan 2 uur. Hij past er nu nog prima in, denk niet dat hij er snel is uitgegroeid. Ik gebruik hem sowieso altijd onder toezicht. Tiny library verhuurt ze, als je bang bent dat je hem maar kort gebruikt!

3 maanden geleden

Geweldig. Zoveel spijt van dat ik hem 3 weken geleden pas aangeschaft heb. Mijn leven was erg zwaar daarvoor met een baby die overdag alleen maar in de draagdoek of op mij sliep en een dochter van nog geen 2. Zoontje slaapt elke ochtend een uur in de middag 2/3u en einde dag nog een uur. Kan er wakker in en slaapt vlot in. Daarnaast gebruik ik hem vaak op de vroege ochtend ook. Want meestal nachtvoeding rond 4-4.30 en dan kan hij moeilijk z’n slaap vatten. Als ik hem in de Moonboon leg maakt ie de nacht vol tot 7.00-7.30

3 maanden geleden

Hoelang je ze kunt gebruiken weet ik niet maar ik bestel regelmatig wat via ze bestsecret app en zag dat ze daar flink afgeprijsd zijn. Mocht je het niet kennen en geen code hebben: Ontdek collecties van 's werelds meest gewilde modelabels. Deze uitnodiging is slechts 48 uur geldig, dus profiteer vandaag nog van een welkomstvoucher met 10% extra korting. https://invite.bestsecret.nl/VSR-GJZ-RNG?c=nl&v=190c4479c30&utm_campaign=app_invitation&utm_medium=app&utm_source=invitation&utm_content=registration

3 maanden geleden

Je kan hem ook huren!

3 maanden geleden

Reactie op Awneksjteer

Hoelang je ze kunt gebruiken weet ik niet maar ik bestel regelmatig wat via ...
Wat wordt de prijs via best secret?

3 maanden geleden

Huren via tinylibary!!

3 maanden geleden

Reactie op nina1085

Ik heb een moonboon en vindt hem fantastisch. Zoontje valt binnen een paar ...
Heb je hem dan met motortje of enkel de veer ? ☺️

3 maanden geleden

Reactie op MBBB.

Geweldig. Zoveel spijt van dat ik hem 3 weken geleden pas aangeschaft heb. ...
Hey! Jouw situatie klinkt heel erg zoals die van mij! Heb jij de moonboon gekocht met motortje of enkel de veer?

3 maanden geleden

Reactie op Magakeus

Heb je hem dan met motortje of enkel de veer ? ☺️
Met motor, dat zou ik sterk aanraden, anders is het gewoon een hangmat

3 maanden geleden

Reactie op Magakeus

Hey! Jouw situatie klinkt heel erg zoals die van mij! Heb jij de moonboon g ...
Nee alles erop en eraan!

3 maanden geleden

Reactie op MBBB.

Nee alles erop en eraan!
Is de matrasversteviger echt nodig extra?

3 maanden geleden

Ik twijfel ook om er eentje te huren. Ben benieuwd hoe mensen dit doen als er meer kinderen zijn. Ik zie het namelijk niet voor me om de moonboon beneden te zetten (omdat het onder toezicht moet) waar ook een gillende peuter rondloopt en waar overdag gewoon veel herrie en prikkels zijn. Dan wordt er alsnog niet geslapen denk ik 😅

3 maanden geleden

Reactie op Anoukxx

Ik twijfel ook om er eentje te huren. Ben benieuwd hoe mensen dit doen als ...
Die van ons staat op zijn kamertje ipv ledikant! ‘s Nachts ligt hij bij ons in de co sleeper

3 maanden geleden

Reactie op Anoukxx

Is de matrasversteviger echt nodig extra?
Ik heb hem wel, ben bang dat hij anders heel erg in elkaar vouwt. Heb hem er eigenlijk altijd al in.

3 maanden geleden

Hi! Ook wij hebben een moonboon Eerst gekocht met de hangmat die ons zoontje heerlijk vind maar later merkte wij toch dat hij liever plat ligt en dus toch ook maag het wiegje aangeschaft. Simpel gezegd 2 min en hij is in coma Echt heerlijk!

3 maanden geleden

Oke, ik heb hem gisteren besteld! Hopelijk snel in huis 🫣

3 maanden geleden

En hoe gaat het bij jullie? Hier wordt eindelijk geslapen overdag 👏

3 maanden geleden

Reactie op Anoukxx

En hoe gaat het bij jullie? Hier wordt eindelijk geslapen overdag 👏
Hier ook! Zo blij mee! Mijn rug en schouders en nek zijn er ook heel blij mee, geen draagdoek meer voor de dutjes!

3 maanden geleden

Ik vind alleen het matrasje een beetje smal en dik.. en daardoor niet veilig. De hangmat is breder waardoor mijn baby steeds in de gleuf rolt 🤔