42 Reacties
3 maanden geleden
Ik heb een moonboon en vindt hem fantastisch. Zoontje valt binnen een paar minuten in slaap en slaapt dan 2 uur. Hij past er nu nog prima in, denk niet dat hij er snel is uitgegroeid. Ik gebruik hem sowieso altijd onder toezicht. Tiny library verhuurt ze, als je bang bent dat je hem maar kort gebruikt!
3 maanden geleden
Geweldig. Zoveel spijt van dat ik hem 3 weken geleden pas aangeschaft heb.
Mijn leven was erg zwaar daarvoor met een baby die overdag alleen maar in de draagdoek of op mij sliep en een dochter van nog geen 2.
Zoontje slaapt elke ochtend een uur in de middag 2/3u en einde dag nog een uur.
Kan er wakker in en slaapt vlot in.
Daarnaast gebruik ik hem vaak op de vroege ochtend ook. Want meestal nachtvoeding rond 4-4.30 en dan kan hij moeilijk z’n slaap vatten. Als ik hem in de Moonboon leg maakt ie de nacht vol tot 7.00-7.30
3 maanden geleden
Hoelang je ze kunt gebruiken weet ik niet maar ik bestel regelmatig wat via ze bestsecret app en zag dat ze daar flink afgeprijsd zijn. Mocht je het niet kennen en geen code hebben: Ontdek collecties van 's werelds meest gewilde modelabels. Deze uitnodiging is slechts 48 uur geldig, dus profiteer vandaag nog van een welkomstvoucher met 10% extra korting.
https://invite.bestsecret.nl/VSR-GJZ-RNG?c=nl&v=190c4479c30&utm_campaign=app_invitation&utm_medium=app&utm_source=invitation&utm_content=registration
3 maanden geleden
Reactie op Awneksjteer
Hoelang je ze kunt gebruiken weet ik niet maar ik bestel regelmatig wat via ...
Wat wordt de prijs via best secret?
3 maanden geleden
Ik twijfel ook om er eentje te huren. Ben benieuwd hoe mensen dit doen als er meer kinderen zijn. Ik zie het namelijk niet voor me om de moonboon beneden te zetten (omdat het onder toezicht moet) waar ook een gillende peuter rondloopt en waar overdag gewoon veel herrie en prikkels zijn. Dan wordt er alsnog niet geslapen denk ik 😅
3 maanden geleden
Hi!
Ook wij hebben een moonboon
Eerst gekocht met de hangmat die ons zoontje heerlijk vind maar later merkte wij toch dat hij liever plat ligt en dus toch ook maag het wiegje aangeschaft.
Simpel gezegd 2 min en hij is in coma
Echt heerlijk!