42 Reacties

3 maanden geleden

Hier slaapt ze wel er in maar moet alsnog 172636x terug voor de speen

3 maanden geleden

Reactie op Anoukxx

Ik vind alleen het matrasje een beetje smal en dik.. en daardoor niet veili ...
Hier gaat het wel goed met het matrasje! Maar heb wel ondertussen ook de matrasversteviger besteld, die maakt het matrasje wat breder en platter. Dan kan hij er langer in ☺️ misschien al eens het matrasje er uithalen en wat " op fluffen" ?

3 maanden geleden

Reactie op Magakeus

Hier gaat het wel goed met het matrasje! Maar heb wel ondertussen ook de ma ...
Met de versteviger er onder wordt de gleuf juist nog groter! Idd al geprobeerd get gewone matrasje plat te maken maar helpt niet

3 maanden geleden

Reactie op Anoukxx

Met de versteviger er onder wordt de gleuf juist nog groter! Idd al geprobe ...
En als je alleen de versteviger gebruikt en het matrasje dus weg haalt?

3 maanden geleden

Reactie op Magakeus

En als je alleen de versteviger gebruikt en het matrasje dus weg haalt?
Ja dat heb ik nu! Niet zo lekker zacht maar wel veiliger

3 maanden geleden

Reactie op Anoukxx

Met de versteviger er onder wordt de gleuf juist nog groter! Idd al geprobe ...
Welke gleuf bedoel je?

3 maanden geleden

Reactie op Anoukxx

Ja dat heb ik nu! Niet zo lekker zacht maar wel veiliger
Oh goed zo! Wel gek, bij die van ons is er geen gleuf waar hij in kan rollen.

3 maanden geleden

Reactie op MBBB.

Welke gleuf bedoel je?
Tussen de stof van de hangmat en het matrasje ontstaat een gleuf omdat het matrasje smaller is dan de hangmat. Daar rolt hij dan in

3 maanden geleden

En slapen jullie kindjes dan ‘s nachts wel gewoon in een bedje? Dit wordt dan niet verpest? :p die van ons slaapt namelijk snachts graag in een bedje maar overdag met veel moeite. Daarom overweeg ik ook een moonboon

3 maanden geleden

Reactie op Lalala-Sarah

En slapen jullie kindjes dan ‘s nachts wel gewoon in een bedje? Dit wordt d ...
Ja, altijd in haar bedje in de avond. Ze is bij mij juist beter gaan slapen. Betere dutjes stond ook meteen gelijk aan betere nachten.

3 maanden geleden

Reactie op Lalala-Sarah

En slapen jullie kindjes dan ‘s nachts wel gewoon in een bedje? Dit wordt d ...
Hier snachts ook betere nachten in bed sinds hij overdag in de Moonboon ligt!

2 maanden geleden

Tot hoeveel maanden sliepen jullie baby’s in de moonboon? En vanaf wanneer in een normaal bedje?

2 maanden geleden

Reactie op Lalala-Sarah

Tot hoeveel maanden sliepen jullie baby’s in de moonboon? En vanaf wanneer ...
Hier staat ie nog steeds op haar kamertje en leggen we haar er in als slaapje in dr bedje niet lukt. Ook gebruik ik ‘m nog wel eens om haar einde ochtend in te leggen. Vaak is ze rond 05:00 wakker en slaapt dan niet meer in dr bed of bij ons in bed. Met een beetje geluk lukt t dan nog wel voor +/- een uur in de hangmat. Ze is nu net 5 maanden

één maand geleden

Reactie op Liisss

Hier staat ie nog steeds op haar kamertje en leggen we haar er in als slaap ...
Precies dit! Wij oefenen nu wel steeds vaker een dutje in bed. Maar als het niet lukt, de Moonboon!

één maand geleden

Reactie op MBBB.

Precies dit! Wij oefenen nu wel steeds vaker een dutje in bed. Maar als het ...
Onze zoon zit nu al 5 werken in sprong 4/ slaapregressie. Sindsdien kan ik hem enkel slapende in de moonboon leggen, anders is het huilen 😔 hebben jullie dit ook gehad en ging dat weer over?

één maand geleden

Reactie op Magakeus

Onze zoon zit nu al 5 werken in sprong 4/ slaapregressie. Sindsdien kan ik ...
Ohhh ja dit was bij ons ook zo!! Eerst min 10 minuten wiegen en dan een slaapje van max 30-40 min in de hangmat. Heel pittig maar het lijkt nu wat beter te worden..

één maand geleden

Reactie op Magakeus

Hier ook. De draagzak is de enige manier. Gelukkig slaapt ze dan wel. Maar het bedje vind ze NIKS. Ook snachts niet. Ik slaap naast haar. Dan slaap ik tenminste zelf nog wat :p terwijl ze hiervoor de hele nacht in haar bedje wilde slapen. Wel in een cosleeper trouwens. We hadden net geprobeerd om haar in haar eigen kamer te leggen en toen begon ze aan die sprong.. ze vindt de draagzak heerlijk en ik ga dan meestal op een bal zitten te bouncen. Daarom denk ik dat ze de moonboon fijn vindt. Hebben jullie een echte moonboon? Of een lookalike? Gekocht/ gehuurd?

één maand geleden

Reactie op Magakeus

Ja ging hier voorbij! Kletst nu zichzelf weer in slaap zoals voorheen!

één maand geleden

Reactie op Lalala-Sarah

Hier ook. De draagzak is de enige manier. Gelukkig slaapt ze dan wel. Maar ...
Oh oke ja dat bouncen deed ik voordien ook! Vandaar dat we de moonboon gekocht hebben! De echte haha. Nog steeds suuuuuuper blij mee!

één maand geleden

Reactie op MBBB.

Ja ging hier voorbij! Kletst nu zichzelf weer in slaap zoals voorheen!
Oh oke! Dan hoop ik dat dat snel is ben er wel een beetje klaar mee haha. Onze dochter van 2,5 jaar is tot ze bijna 2 waar in het slechte slapen blijven hangen. Vandaar dat ik wat bang ben