20 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb eerst met een leen apparaat gekolfd wat niet handsfree was en ik vond dat persoonlijk echt vreselijk.. ben toen over gegaan op de Youha en vond dat zo een verademing. Gewoon nog dingen kunnen doen en ondertussen kolven. Straks met 2 kids kijk ik er niet eens tegenop. Heel tevreden over die youha. Zowel prijs als kwaliteit.
2 jaar geleden
Ik ben ook benieuwd naar hands free apparaten.
Heb zelf Philips avent dubbele elektrische. Maar daar later nog een Philips avent handkolf bijgekocht vanwege vliegvakantie.
Die had kolf vond ik toen zo fijn en eigenlijk erg snel, dat ik overweeg deze keer 100% hand kolf te doen.
Bij die elektrische vond ik het geluid zo’n ‘mood killer’ 😉
Maar ben ook dus benieuwd naar de hands free apparaten. Dus ik lees mee.
2 jaar geleden
Ik had de medela freestyle en de Vulpes voor in je bh. Ik vond de Vulpes erg fijn voor een dagje weg, omdat je gewoon op terras kon kolven. Hij werkte bij mij goed! De medela freestyle vond ik wel fijn, maar wat lomp. Maar zeker in het begin veel gebruikt. Allllleeeerbelangrijkste is dat ze goed passen
2 jaar geleden
Reactie op Robertaa
Heb even gespiekt en zie best een hoop soorten van dit merk. Welke heb je a ...
2 jaar geleden
Ik volg even. Wil zelf ook graag borstvoeding gaan geven, maar geen idee welke fijn is. Toch het liefste handsfree!
2 jaar geleden
Ik kan je een kolfconsult echt aanraden. Ik wilde bij mn zoontje ook graag een handsfree kolf, maar tijdens het consult bleek dat echt geen enkel merk iets voor mij deed. Ben toen voor een kolf van het merk Horigen gegaan met een handkolf van Philips erbij en dat werkte - voor zover kolven überhaupt goed ging, heb blijkbaar lastige borsten 😅 - goed.
2 jaar geleden
Ik zou ook echt een kolfconsult aanraden want niet elke kolf werkt voor elke borst en tepel. Daarnaast zou ik het vóór je bevalling doen! Mijn borstvoeding kwam langzaam op gang en ik had al kolven waardoor ik meteen daarmee aan de slag kon! Het lijkt me zo'n gestress als je eerst nog helemaal een kolf moet gaan huren en dan gaan kopen. Als je borstvoeding gaat geven, of dit nou lukt of niet. Je gaat sowieso een kolf gebruiken.
Daarnaast, kijk even naar je zorgverzekering. Bij aanvullende wordt een kolf vaak gedeeltelijk vergoed😊. Ik heb van Youha! Die bevallen mij goed
2 jaar geleden
Bedankt voor de tips. Een kolfconsult voor de bevalling klinkt inderdaad als een goed idee! Ik ga dat eens bekijken. Ik had nog niet bedacht dat dat ook kon 🙌.
Ik heb geen aanvullende verzekering voor een kolf oid. Het is onder aan de streep voordeliger om de kosten zelf te dragen en bij m’n verzekeraar te blijven ivm dekking van andere dingen.
2 jaar geleden
Youha via Ali express. Echt super dingen. Kon intussen gewoon doorwerken. Had t anders niet 8 maanden kunnen volhouden.
2 jaar geleden
Reactie op Monique.86
Youha via Ali express. Echt super dingen. Kon intussen gewoon doorwerken. H ...
Werkt dat echt? Ik heb echt nog nooit wat via ali gekocht waarvan ik dacht: ja dit is goed spul 😂
2 jaar geleden
Reactie op SuuzAnn
Ze worden ook via Bol en via lactatiekundigen verkocht :) Als ze bij jou pa ...
Ik heb al Youha kolven via lactatiekundige, dit wordt mijn tweede kindje. Ik dacht vooral over ali express. Naast dat ik het geen goeie webshop vindt qua duurzaamheid etc, komt er ook nooit wat goeds weg. Dus vond het bijzonder om daar je kolven weg te halen haha
2 jaar geleden
Reactie op Parkbewoner
Ik heb al Youha kolven via lactatiekundige, dit wordt mijn tweede kindje. I ...
Nee duurzaamheid etc ben ik met je eens, maar mijn lactatiekundige gaf aan dat het in principe dezelfde kolf is als die zij verkocht. Dus als je echt op je budget wil letten is het een optie. Zou het zelf nooit doen, want vind het qua garantie ook fijner het via een lactatiekundige te doen, maar goed.
2 jaar geleden
Ik heb bij ons zoontje de youha ins gen 2 gebruikt. Is een prima kolf voor hands free momenten. Probleem is alleen dat als je een afwijkende schild maat hebt je met inserts moet werken en dat vond ik echt geen doen kon niet goed zien of ik de kolf wel goed plaatste wat voor schuur plekken zorgde.
Ik heb deze via Ali expres gekocht toen der tijd 2 voor €90 geloof ik en heb al mijn geld binnen 3 dagen terug ontvangen omdat er geen opening in het membraan bleek te zitten maar dat had ik zelf zo opgelost. (Nederlandse verkopers van Youha kopen ook gewoon bij dezelfde fabrikanten is als de verkopers op alie.)
Toen waren ze net op de markt en waren de onderdelen niet los te verkrijgen, maar ik zie nu dat ze ook op Nederlandse sites verkocht worden
2 jaar geleden
Reactie op Parkbewoner
Werkt dat echt? Ik heb echt nog nooit wat via ali gekocht waarvan ik dacht: ...
Ja hoor! Ik heb ook een prachtig behang voor de babykamer daar gekocht. Precies op maar. Jungle aquarel. Snel geleverd en veel goedkoper dan in Nl
6 maanden geleden
Reactie op LittleWish
Ik heb eerst met een leen apparaat gekolfd wat niet handsfree was en ik von ...
Ik kolf nu met de Medela symphony. Heb jij daar ook mee gekolfd? Ik wil graag overstappen naar handigere maar ik vraag me af of je productie dan naar beneden gaat of niet. Ik kolf tussen de 80 en 110 cc per sessie