8 Reacties

4 maanden geleden

Hey! Ik heb hem afgelopen week ook besteld omdat we onze meid steeds iets schuiner in bed vinden. Nu heb ik mijn moeder de Snoozzz zien gebruiken tijdens haar oppasdag op mijn neefje en nichtje en het ding werkt TOP! De kinderen hadden er nooit last van en sliepen er heerlijk mee. Dus hier zijn de ervaringen positief!

4 maanden geleden

Reactie op HappyAB

Hey! Ik heb hem afgelopen week ook besteld omdat we onze meid steeds iets ...
Mega fijn zeg! Heb je dan de regular of travel besteld?

4 maanden geleden

Reactie op Kayyl

Mega fijn zeg! Heb je dan de regular of travel besteld?
De regular! Daar kun je al vrij lang mee doen qua formaat.

4 maanden geleden

Hier ben ik ook benieuwd naar! Heb je hem inmiddels aangeschaft? Ik lees verschillende verhalen, dus twijfel nog!

4 maanden geleden

Reactie op mamaaa24

Hier ben ik ook benieuwd naar! Heb je hem inmiddels aangeschaft? Ik lees ve ...
Ja klopt! Hij ligt stil en beweeg niet, alleen me zoontje is een zij slaper en word dan wakker omdat hij wil draaien maar niet lukt haha je kan hem ook gebruiken voor zij slapers maar dat moet ik nog even uit vogelen🤣

4 maanden geleden

Ik heb m al een aantal weken en ben echt enorm fan! Mn dochtertje slaapt er een stuk rustiger door en ik hoef niet met een half oog open te slapen en bang te zijn dat ze weer helemaal gedraaid in bed ligt!

4 maanden geleden

Gebruiken hem hier ook al weken en bakeren ook de handjes erbij in, ze slaapt heerlijk 😍

4 maanden geleden

Wij hebben m inmiddels ook al een tijdje, maar nu krijgt ze het dus voor elkaar om zichzelf eruit te krijgen. Het klittenband plakt niet zo goed 😅 hebben jullie hier ook last van?