5 Reacties

4 maanden geleden

Hi! We gebruiken het sinds gisteren en heb al het idee dat het werkt. Hoor haar nu veel minder slikken en ze kijkt niet meer zo moeilijk als ze ligt. Ook heeft ze sinds weken weer een dutje gedaan van 1,5 uur ipv 20-30 min. Ben wel ook bang voor obstipatie en krampjes en ben daarom weer probiotiaca gaan slikken(ik geef borstvoeding, maar kan ook worden toegevoegd aan de fles)

4 maanden geleden

Fijn dat het zo snel werkt bij jullie. Hoop hier ook ze is zo zielig alleen maar overtrekken slikken en huilen. Twee weken terug nog het meest tevreden meisje en nu dit. Hopelijk net als bij jullie snel beterschap!

4 maanden geleden

Bij ons kindje werkt het heel goed, wel meer scheetjes maar heeft ernniet veel last van

4 maanden geleden

Fijn om te lezen! Hoe geven jullie het medicijn? 7,5ml met spuitje is nog best veel merkte ik. Mevrouw vond t ook raar en probeerde het steeds naar buiten te werken…

4 maanden geleden

Reactie op inge42

Fijn om te lezen! Hoe geven jullie het medicijn? 7,5ml met spuitje is nog b ...
Ik geef het middels finger feeding, ik doe ook maar 5ml water ongeveer, deden ze in het ziekenhuis ook. Ik laat hem dus op mijn vinger sabbelen en geef het beetje bij beetje met het spuitje naast mijn vinger mee