20 Reacties
9 maanden geleden
Wij hebben ook eentje. We hadden eerst de roborock q7 max geloof ik met leegstation. Die beviel echt goed! Nu eentje van Zedar is mweh maar werkt voldoende. We hebben een grote hond. Denk er wel aan dat je ze niet zo even aanzet. Je moet wel alle spullen van de grond en die van ons loopt bijvoorbeeld vast op onze stoelpoten dus de stoelen moeten ook aan de kant.
Die van ons doet elke nacht een rondje zodat overdag in elk geval al de ergste hondenharen en troep weer weg zijn.
En zo'n leegstation vinden wij top, zeker met de hond moeten we hem anders na elke ronde legen. Nu 1x per maand/2 maanden ongeveer.
9 maanden geleden
Wij zijn er super blij mee! Hebben een dreame, met station. Dus zelf legen en schoon water pakken. Dat vind ik wel een must. Maar, ik zet hem niet even na het eten aan. Is niet handig (vind ik) als er een kindje rondkruipt. Ook moet ik de stoelen even aan de kant zetten. Hebben een ronde tafel, dus de stoelpoten staan niet in een rechte rij waar hij dan tussendoor kan. Doe het vaak in de avond als de kinderen naar bed zijn, of als ik boodschappen ga doen. Dan de vloer even leeg, speelgoed allemaal opgeruimd. Even voorbereiding, maar dan ook heerlijk luxe dat alles vanzelf gaat😊
9 maanden geleden
Wij hebben de Dreame en zijn er best tevreden over. Wat de anderen ook zeggen: zelf doen is secuurder,en je moet wel even de vloer opruimen. Hij loopt soms vast op een kabel die hij niet herkende. Die we hebben kan meerdere verdiepingen doen en dat is wel ideaal!
Als we allemaal weg zijn op onze kantoor/opvang dag, dan maakt de stofzuiger een ronde. Dat is 2x per week. In het weekend doen we het als we de hond uitlaten..
Daarnaast laten we hem specifiek de keuken elke avond doen.
9 maanden geleden
Ik ben er super blij mee. Ik ben het eens met de rest. Het vervangt het zelf stofzuigen en dweilen niet 100% maar het houdt de vloer wel echt een stuk schoner. Wel zo fijn als je kleintje rond kruipt.
Ik zou bij grote klodders eten wel eerst even het grootste gedeelte er af halen. Anders is je dweil iedere dag vies.
We hebben wel bewust gekozen voor een robot stofzuiger waar de dweiltjes van kunnen draaien. Dat maakt naar mijn idee beter schoon dan alleen een doekjes wat over de grond wordt getrokken.
Onze baby schrok in het begin wel van het legen in het leeg/ laadstation dus daarom hebben we het schema nu ingesteld op dutjes en avonden!
9 maanden geleden
Reactie op MNNMV
Welk merk hebben jullie???
Wij hebben een Eufy x10 Omni pro. Of die woorden in een ander volgorde 😅. Rib uit mijn lijf maar voor ons is het het iedere euro waard!
8 maanden geleden
Wij hebben vorig jaar met Black Friday de Narwal Freo Z gekocht omdat die op het YouTube kanaal Vacuum wars het beste scoorde op obstakels vermijden. Geen zin om elke keer ieder speeltje op te ruimen en deze rijdt netjes overal omheen.
Wat voor jou de beste keus is hangt af van je vloer, en of je kleden hebt liggen en natuurlijk je budget. Die van ons was 800 euro maar doet het fantastisch.
https://vacuumwars.com/best-robot-vacuums-with-obstacle-avoidance/
8 maanden geleden
Reactie op Poefje
Wij hebben vorig jaar met Black Friday de Narwal Freo Z gekocht omdat die o ...
Zie dat ie nu nog goedkoper is met 769 euro op bol.com
https://www.bol.com/nl/nl/p/narwal-freo-z-ultra/9300000193808719/
8 maanden geleden
Wij hebben de Eufy x10 pro omni. Echt een fantastisch ding! Zo’n 3 keer per week als we weg gaan zetten we even alle stoelen omhoog enzo en dan kan hij z’n gang gaan. En als we thuiskomen is de vloer weer super schoon en fris 😁
8 maanden geleden
Ik heb nu 2 weken geleden een Philips XU2100 gekocht met de ING rentepunten voor €266. Ben je niet meteen de hoofdprijs kwijt, en ben er erg blij mee! Hij haalt het niet bij het zelf doen, maar voor iedere dag even een rondje rond de eettafel vind ik 'm fantastisch. Je moet wel regelmatig het dweiltje vervangen en wassen, maar dat vind ik geen probleem. Vind het dus echt een aanrader voor deze prijs.
8 maanden geleden
Wij hebben een steelstofzuiger en de elektrische dweil one up allebei van Philips. Twee losse apparaten dus. Op de stofzuiger zit ook een dweildysteem, maar die elektrische dweil is echt de lifesaver omdat hij het vuile water automatisch niet meer gebruikt. Met die twee in een dweil/stofzuiger was ik toch vaak die dweil nog aan het uitspoelen tussendoor
8 maanden geleden
Eufy x10 pro. Dagelijks en soms 2x per dag ivm kattebharen ook. Geweldig ding
8 maanden geleden
Na dit topic te hebben gelezen hebben wij een Dreame Ls10 Gen 2 aangeschaft en we zijn nu al onder de indruk! Hij is ietsjes goedkoper dan de huidige flagships, maar voor ons werkt hij net zo goed.
De kleine vindt de geluiden wel eng, dus we gaan hem inzetten op de dagen dat hij op de opvang is.
8 maanden geleden
We hebben de dream x40 ultra sinds een week. Het is een grote investering maar helemaal waard! We zijn er heel blij mee !
https://www.coolblue.nl/product/947957/dreame-x40-ultra-complete-black.html