92 Reacties

5 maanden geleden

Mijn zoon had nergens last van, alleen veel geslapen de dag van de vaccinatie. 1,5 jaar geleden hebben we het vaccin ook op eigen kosten voor mijn dochtertje genomen, aan haar heb ik ook niks gemerkt toentertijd

5 maanden geleden

Ik lees even mee want twijfel daardoor idd ook of ik het wel moet doen. Hoor ook dat sommige veel bijwerkingen hebben.

5 maanden geleden

Hier ook niets gemerkt!

5 maanden geleden

Mijn dochtertje krijgt hem ook dinsdag. Mij is in de kraamweek verteld dat ze een week lang meer krampen kan hebben. De laatste afspraak bij het cb gaf de kinderarts aan dat het 1 dag wat bijwerkingen kan geven. Ik ben benieuwd dinsdag. Hopelijk valt het mee!

5 maanden geleden

Ik volg even, onze dochter lijkt nu met 7,5 weken juist net over de krampjes piek te zijn… wil niet weer ellende…

5 maanden geleden

Mijn dochter heeft hem afgelopen dinsdag ochtend gehad. Ze had in de middag en de nacht 2 keer kort een krampje en een volle luier. Daarna niks meer gemerkt

5 maanden geleden

Onze zoon heeft hem 2 weken geleden gehad. Wij hebben niks anders aan hem gemerkt, gewoon een net zo vrolijke en alerte baby als altijd.

5 maanden geleden

Onze dochter heeft hem gister ochtend gehad. Niks van gemerkt!

5 maanden geleden

Wij hadden het vaccin vorige week woensdag. Onze zoon had weer enorm veel last vast krampen hierdoor. Hij was er net wat van af of onder controle. Hij heeft ook veel geslapen de dag na de vaccinatie.

5 maanden geleden

Reactie op Miivee

Wij hadden het vaccin vorige week woensdag. Onze zoon had weer enorm veel l ...
Hoe lang houden die krampen aan

5 maanden geleden

Afgelopen dinsdag gehad en wel weer last van krampen nú terwijl het net weer beter ging. Ook onrustig, maar zou met een week voorbij moeten zijn. Kan bovendien natuurlijk net zo goed iets anders zijn.

5 maanden geleden

Reactie op yvv2589

Hoe lang houden die krampen aan
Toch een dikke week ongeveer.

5 maanden geleden

Afgelopen dinsdag heeft ze het gehad eigenlijk tot op heden niks ervan gemerkt

5 maanden geleden

Hier vorige week dinsdag de rotadruppels gehad, ‘s ochtends vroeg rond 9 uur. Zelfde dag misschien wat meer poepbroeken (maar geef bv, hoeveelheid poep wisselt sowieso per dag). Niet echt meer krampen naar mijn idee, wel wat meer geprikkeld/geirriteerd waardoor snel huilen. En ook veel geslapen die dag. Dag erna merkte ik niks meer.

5 maanden geleden

Goede ervaring gehad, nu 9 dagen geleden heeft mijn dochter de druppels gehad. Klein beetje krampjes, maar verder heeft ze eigenlijk geen last gehad. Geen diarree of verhoging oid.. ik geef haar wel sinds ze 2 weken oud is probiotica van orthiflor start, misschien heeft dat ook wel meegewerkt voor de darmpjes.

5 maanden geleden

Hier heeft ze het vorige week donderdag gekregen. Ze had de dagen erna waterige diarree en ze was wat hangerig. We hebben geen krampjes opgemerkt, want de Infacol werkt hier al een tijdje erg goed.

5 maanden geleden

Hier al 2x gehad: eerste keer niks gemerkt, 2de misschien wat krampen dezelfde dag, maar ze hebben überhaupt wel wat last vannkrampjes😅

5 maanden geleden

Hier eergisteren 1e keer gehad en meteen die dag veel scheten en 1 flinke doorgelekte poepluier. Sinds gisterochtend ook na iedere voeding veel krampjes, had ze daarvoor nooit. Zo zielig! De jeugdverpleegkundige las uit de bijsluiter voor dat de bijwerkingen 2 weken konden aanhouden, hopelijk houden de krampjes eerder op 🤞

5 maanden geleden

Hier ongeveer een week krampen en een beetje andere kleur en anders ruikende poep. Maar viel een beetje allemaal samen. Piek van de krampjes, een sprongetje en de vaccinatie. Dus ook lastig te zeggen wat wat is.

5 maanden geleden

Hier heeft Liam gisteren de druppels gekregen, tot nu toe 1x waterige luier en veel slapen