Mijn dochtertje krijgt binnenkort de eerste vaccinatie van het rota virus. Nu lees ik op verschillende plekken dat er toch wel erg veel bijwerkingen worden ervaren en ook voor best een langere tijd. Ik ben erg benieuwd hoe deze vaccinatie wordt ervaren door ouders hier?
Let wel: Dit topic open ik om ervaringen te horen over dit vaccin. AUB geen discussie over wel of niet vaccineren, iedereen moet doen waar die zich goed bij voelt.
Iets meer dan 2 weken geleden gehad en na ongeveer 4 dagen begon de diarree. Daarna ook een paar dagen hangerig, krampjes en veel huilen. Uren achter elkaar en ook niet te troosten..
Dat werd een week na de vaccinatie wel minder. De diarree is inmiddels wel minder geworden maar nog niet over. Voor de vaccinatie waren darmkrampjes etc al ongeveer 2 weken weg, dus ik link het wel echt aan de vaccinatie.
Gelukkig dat de meesten hier aangeven geen tot heel kort klachten hebben gemerkt! Wij weten niet zeker of we de volgende vaccinatie nog gaan geven gezien de hevige reactie. Dat wil ik volgende keer bespreken met de arts.
Ik heb niet heel veel gemerkt, ze heeft hen vorige week maandag gehad om half 3
Woensdag beetje hangerig en een dunne poepluier maar daar bleef het wel bij
Ze zei na een week kan ze diaree hebben maar nog niks van gemerkt
Gisterenochtend gehad. 's Avonds opeens weer heel erg krampen terwijl we daar net vanaf waren. En vandaag al heel de dag niet te genieten. Slecht slapen, heel veel huilen en veel kramp. Ben benieuwd naar komende dagen.
Gisteren gekregen, niets gemerkt de rest van de dag. Vandaag een gat in de dag geslapen, op de hele dag misschien 3 uur wakker (normaal juist andersom!). Maar verder een vrolijke baby, zoals altijd!