92 Reacties

5 maanden geleden

Niet nu een week na de rota, 0 bijwerkingen gehad tot nu toe!

5 maanden geleden

Vorige week dinsdag heeft hij het rota vaccin gehad en 0 bijwerkingen. Helemaal niets aan hem gemerkt en net zo vrolijk als altijd😊

5 maanden geleden

0 bijwerkingen gehad!

5 maanden geleden

Hier geen bijwerkingen gehad 😊 eigenlijk heeft ze de rest van de dag geslapen

5 maanden geleden

Vorige week donderdag heeft ze haar vaccinatie gehad. Niets gemerkt! Misschien alleen dat ze de rest van de dag veel heeft geslapen.

5 maanden geleden

Hier ook geen bijwerkingen gehad :)

5 maanden geleden

Hier 1 a 2 waterige luiers gehad en sliep iets meer verder geen andere bijwerkingen.

5 maanden geleden

Iets meer dan 2 weken geleden gehad en na ongeveer 4 dagen begon de diarree. Daarna ook een paar dagen hangerig, krampjes en veel huilen. Uren achter elkaar en ook niet te troosten.. Dat werd een week na de vaccinatie wel minder. De diarree is inmiddels wel minder geworden maar nog niet over. Voor de vaccinatie waren darmkrampjes etc al ongeveer 2 weken weg, dus ik link het wel echt aan de vaccinatie. Gelukkig dat de meesten hier aangeven geen tot heel kort klachten hebben gemerkt! Wij weten niet zeker of we de volgende vaccinatie nog gaan geven gezien de hevige reactie. Dat wil ik volgende keer bespreken met de arts.

5 maanden geleden

Sochtends 9.30u gehad, na 3u enorme buikkrampen en dit heeft tot en met de volgende dag geduurd. 2x diarree maar dat was het!

5 maanden geleden

Ik heb niet heel veel gemerkt, ze heeft hen vorige week maandag gehad om half 3 Woensdag beetje hangerig en een dunne poepluier maar daar bleef het wel bij Ze zei na een week kan ze diaree hebben maar nog niks van gemerkt

5 maanden geleden

Mijn dochter was twee avonden heel onrustig met veel krampjes voor de rest veel geslapen

5 maanden geleden

Gisterenochtend gehad. 's Avonds opeens weer heel erg krampen terwijl we daar net vanaf waren. En vandaag al heel de dag niet te genieten. Slecht slapen, heel veel huilen en veel kramp. Ben benieuwd naar komende dagen.

5 maanden geleden

Ons dochtertje had nergens last van gelukkig!

5 maanden geleden

Gisteren gekregen, niets gemerkt de rest van de dag. Vandaag een gat in de dag geslapen, op de hele dag misschien 3 uur wakker (normaal juist andersom!). Maar verder een vrolijke baby, zoals altijd!

5 maanden geleden

Reactie op SuuzAnn

Gisterenochtend gehad. 's Avonds opeens weer heel erg krampen terwijl we da ...
Hier precies hetzelfde & ineens heel veel poepluiers… hopelijk snel over!

5 maanden geleden

Ons oudste zoontje (2,5 nu): koorts de dag erna, ons jongste dochter (9weken nu): nergens last van

5 maanden geleden

Bij onze dochter hebben we vrijwel niks gemerkt!

5 maanden geleden

Onze zoon heeft ook nergens last van gehad!

5 maanden geleden

Niets gemerkt!

5 maanden geleden

Ook hier niks van gemerkt!