92 Reacties

5 maanden geleden

Wij hebben een tweeling en 1 van de meisjes had de dag na de vaccinatie wat diarree. De andere geen klachten.

5 maanden geleden

Bij mij dezelfde dag alleen extra krampjes verder niets

5 maanden geleden

bij mijn dochter helemaal nergens last van gehad!! niet een krampjes of iets. Alsof er niks was gebeurd

5 maanden geleden

Maandag de druppels gehad en niets of nauwelijks iets gemerkt! Ons zoontje had 's avonds krampjes, maar of dat daardoor kwam of de voeding weten we niet.

5 maanden geleden

Mijn dochtertje heeft op dag 3-4 koorts gekregen en toch echt wel veel buikpijn en diarree… heeft echt zeker 8 dagen lang aangehouden die narigheid . Ik vind het een naar vaccin

5 maanden geleden

Hier 8 dagen geleden gehad en amper bijwerkingen, 1 avond iets jengelen verder niks!

5 maanden geleden

Hier ook niets gemerkt

5 maanden geleden

De dag erna meer geslapen dan normaal, toen twee dagen wat meer krampjes gevolgd door een dag flink wat poepluiers 😅 maar allemaal niet heel ernstig of onhandelbaar

5 maanden geleden

Hier een minimaal wat krampjes maar eigenlijk niet noemenswaardig. Is nu een week geleden.

5 maanden geleden

Vorige week donderdag gehad. Niks gemerkt!

5 maanden geleden

Alweer een paar weken terug gehad en bij ons ook niets gemerkt

5 maanden geleden

Onze dochter had tussen de 10 en 14 dagen flink last van krampje met als gevolg lastig slapen in de nacht. Daarvoor en daarna weer zichzelf.

5 maanden geleden

Reactie op Ruby1004

Hier heeft Liam gisteren de druppels gekregen, tot nu toe 1x waterige luier ...
Ondertussen een week geleden en enige verschil is veel slapen paar dagen er na.

5 maanden geleden

Niets gemerkt

5 maanden geleden

Hier de dag erna meer melk teruggegeven en hierdoor vraag om een extra flesje. Veel plassen en hangerig

5 maanden geleden

Hangerig en krampjes

5 maanden geleden

Reactie op Fransen1990

Hier de dag erna meer melk teruggegeven en hierdoor vraag om een extra fles ...
Ja, dat hadden wij inderdaad ook! Niet het plassen, maar wel meer teruggeven en hangerig.

5 maanden geleden

Niet veel gemerkt, iets meer krampjes en poep luiers maar voor de rest niks geks

5 maanden geleden

Hier meer waterige ontlasting, melk teruggeven wat ze al een poos niet meer deed. Onrustig vooral in de nacht. Ze wou maar niet slapen en vooral steeds bij ons zijn.

5 maanden geleden

Na de eerste dosis 1x diarree en iets meer poepluiers. Na de tweede dosis wel meer last, paar dagen flink krampen, vaak melk teruggeven en diarree.