92 Reacties

5 maanden geleden

Morgen een week geleden 1e dosis gehad. Paar dagen erna wat meer poepluiers en wat dunnere poep. Verder geen bijwerkingen opgemerkt. 15 juli de 2e dosis.

5 maanden geleden

Mijn dochtertje had een klein beetje verhoging ze heeft ook de vaccinatie van dktp in combinatie met het rota virus vaccin gehad. Ook had ze 1x een flinke poep luier. Voorderest weinig van gemerkt. 10 juli krijgt ze haar 2e rota virus vaccin...

5 maanden geleden

Mijn dochter heeft haar eerste dosis 3 weken geleden gehad en helemaal geen bijwerkingen gehad

5 maanden geleden

Ik heb er niks van gemerkt bij onze dochter!

5 maanden geleden

Gister eerste dosis gehad en heeft krampjes gekregen en 1 flinke poepluier. Ben benieuwd hoe lang het duurt

5 maanden geleden

Iets meer poepluiers , en dit houd ook wel even aan! Verder nergens last van gehad

5 maanden geleden

Vorige week donderdag heeft hij het vaccin gekregen. Beetje hangerig en huilerig geweest de afgelopen dagen en in de avonden onrustig. Gisteren was meneertje zelfs geïrriteerd/chagrijnig. Sinds het weekend diarree en zijn poep ruikt anders dan normaal. De krampjes zijn weer gekomen, niet vaak, maar toch. Hiervoor waren de krampjes weg. Hopelijk heeft hij er snel geen last meer van..

4 maanden geleden

Afgelopen maandag heeft mijn dochter het vaccin gehad en ze heeft vanaf dinsdagnacht enorme last van krampen. Hiervoor een hele makkelijke en vrolijke baby maar nu door de pijnlijke krampen veel huilen. Echt even wennen dus voor ons allebei! Hopelijk gaat het snel over.

4 maanden geleden

Ons kleintje heeft de eerste dosis maandag gehad en tot nu toe heeft hij nergens last van gehad! 🙂

4 maanden geleden

Hier afgelopen dinsdag gehad. De hele dag geslapen amper wakker geweest. Sinds die nacht krampen en huilt heel veel. Hiervoor hebbende dit niet zo meegemaakt. Wel af en toe wat krampjes maar niet zo heftig als nu. Ik vermoed wel iets te maken met de vaccinatie

4 maanden geleden

Gisteren gehad. Vandaag erg huilerig, veel scheetjes en krampjes, en veel slapen. Maar natuurlijk alleen op mama.

4 maanden geleden

Hier vorige week maandag gehad. Dinsdag ineens mega ontroostbaar en voor het eerst huilen met echte tranen (oooooh mijn hart brak en ik huilde net zo hard mee) vervolgt door een flinke poepluier een paar uurtjes later. Daarna helemaal nergens meer last van gehad! Dus wellicht had het niks met de rota druppels te maken en zat t gewoon dwars :)

4 maanden geleden

Hier ook niets gemerkt. Vond het grappig dat ze zeiden dat de baby last kon hebben van diarree, haha baby’s hebben altijd diarree achtinge poep toch? :p ook pas 2 dagen na rota ontlasting, en gewoon normaal zoals altijd.

4 maanden geleden

Ik lees bij iedereen de dag erna al reactie, terwijl ze bij ons op het consultatiebureau zeiden dat ze er 8 tot 14 dagen later last van konden krijgen? Hier vorige week donderdag gehad. Afgelopen donderdag was ze onrustig, met de flesjes etc. Toen 3x een poepexplosie en de volgende dag was het weer over. Misschien toch nog van de druppels?

4 maanden geleden

Mijn dochter heeft m vorige maand voor het eerst gehad. Ze heeft van zichzelf al veel kramp dus kan niet zeggen of ze qua darm kramp er extra last van had maar verder geen problemen. Dinsdag krijgt ze de 2de en dr eerste vaccinaties🥲

4 maanden geleden

Hier gisterochtend gehad, tot nu toe geen extra krampen of diarree oid . Gelukkig want we zitten op de camping. Wel veel meer slapen en extra kalme en tevreden baby, maar dat is hoogstwaarschijnlijk puur toeval.😊😊

4 maanden geleden

Reactie op Robertaa

Ja, dat hadden wij inderdaad ook! Niet het plassen, maar wel meer teruggeve ...
Inmiddels zitten we nu tien dagen na de vaccinatie en meerdere poep explosies en heel volle plasluiers. Meer krampjes en scheetjes. Ik hoop dat het snel afneemt. Afgelopen dagen was er niks aan de hand.

4 maanden geleden

Afgelopen vrijdag gehad, zaterdagmiddag begon de onrust qua krampjes en aanhankelijkheid. Poepluiers hadden groen slijm. In de nacht doorgeslapen. Op zondag na de ochtendvoeding een enorme diarree luier.

4 maanden geleden

In de avond wat hangerig veel bij ons willen en niet alleen kunnen zijn. Verder weinig aan de hand gelukkig.

4 maanden geleden

Reactie op loetje5

Mijn dochtertje heeft op dag 3-4 koorts gekregen en toch echt wel veel bui ...
Oh dit klinkt heel stom, maar wat fijn om te lezen dat uw dochtertje dus ook koorts kreeg (niet fijn voor uw dochter uiteraard!!) Maar hier dus hetzelfde en je leest dus bijna nergens dat ze er koorts van krijgen. En ook omdat ze nog onder de 3 maanden is vind ik het dus allemaal maar wat. 39 graden nu, zo zielig om te zien altijd