17 Reacties

15 dagen geleden

Volgens mij is het ook echt heel hormonaal geregeld dus echt voorkomen doe je het niet denk ik. Wel neem ik al sinds de zwangerschap silsolutions, in eerste instantie tegen pijnlijke bekken maar het lijkt voor mn haar ook echt goed te werken, nog nooit zo vol geweest. Wellicht het proberen waard.

15 dagen geleden

Ik volg! Hier ook veel uitval. Heb de neiging om ze kort te knippen 😅🙈

15 dagen geleden

Gaat vanzelf. Hier nu minder

15 dagen geleden

Helaas bestaat er niks tegen. Gaat vanzelf over!

14 dagen geleden

Reactie op jk1995

Ik volg! Hier ook veel uitval. Heb de neiging om ze kort te knippen 😅🙈
Ik ook hahaha. Na mijn eerste zwangerschap wel direct kort geknipt. Nu probeer ik het niet te doen.

14 dagen geleden

Reactie op 21maart2023

Ik ook hahaha. Na mijn eerste zwangerschap wel direct kort geknipt. Nu prob ...
Hahah erg he😅 Ik word er helemaal wild van dat gekriebel van die haren overal en dan ook nog die babyhandjes wat er maar al te graag aan trekken😂 Heeft het je de vorige keer wel geholpen of geen verschil qua irritatie?

14 dagen geleden

Reactie op jk1995

Hahah erg he😅 Ik word er helemaal wild van dat gekriebel van die haren ove ...
Het leek veel minder omdat het korter was. 😂😂 Voor mijn gevoel was het wel fijner, ik had minder klitten dus minder getrek aan mijn haren.

14 dagen geleden

Ik heb van mezelf erg dik haar krullend haar maar toch besloten om er laagjes in te knippen met al dat uitval. Foto is before and after. Ik neem van die hair gummy bears van kruidvat. Maar echt tegenhouden lukt niet. Iedere keer bij borstelen en jaarwisseling komen er trossen uit. Gewoon goed blijven verzorgen is denk ik het enige dat je kunt doen 😜

14 dagen geleden

Heh, jaarwisseling? Ik bedoel dus harenwassen. Geen idee waarom er jaarwisseling staat🤣

14 dagen geleden

Reactie op 21maart2023

Het leek veel minder omdat het korter was. 😂😂 Voor mijn gevoel was het we ...
Hahha dan ga ik ze toch gewoon knippen😅 groeit wel weer aan

13 dagen geleden

Reactie op jstokking

Heh, jaarwisseling? Ik bedoel dus harenwassen. Geen idee waarom er jaarwiss ...
Ik vond het al erg vreemd😂

12 dagen geleden

Reactie op jk1995

Hahha dan ga ik ze toch gewoon knippen😅 groeit wel weer aan
Ik overweeg het ook nog elke dag ✌️

12 dagen geleden

Reactie op 21maart2023

Ik overweeg het ook nog elke dag ✌️
Bij mij zijn ze er al af haha!! 🤓 Ben dr heel blij mee! Nog steeds wel uitval maar niet meet gigantische bossen & mn haar voelt ook weer gezonder aan ipv die dunne onderkant door alle uitval

11 dagen geleden

Weet iemand hoe lang de uitval ongeveer duurt? Bij mij duurt het nu precies een maand en het lijkt nog niet minder te worden (de uitval dan, het haar wordt heeeel veel minder 😅)

10 dagen geleden

Ik denk dat alle bedrijven heel goed inspelen op dit probleem maar uiteindelijk is het gewoon natuurlijk, even doorheen en dan gaat het vanzelf voorbjb

8 dagen geleden

Reactie op jk1995

Bij mij zijn ze er al af haha!! 🤓 Ben dr heel blij mee! Nog steeds wel u ...
Vandaag bij mij ook!! Haha Ik kon het echt niet laten. Voelt zo veel beter nu!

7 dagen geleden

Reactie op 21maart2023

Vandaag bij mij ook!! Haha Ik kon het echt niet laten. Voelt zo veel beter ...
Hahah fijn he!! Ik heb ook totaal geen spijt!