6 Reacties
één maand geleden
Ik kreeg in week 12 bekkenpijn. Zakte er vaak doorheen (metname links). Na de bevalling werd t erger. Zelfs slapen doet ongelooflijk veel pijn in mn onderrug en heupen. Ik ben te eigenwijs om weer naar fysio te gaan, maar ik zal toch moeten.. ben bang dat het flink wat schade heeft gedaan.
Wij ook een wens voor een 2e, maar dan moet ik wel de staat van mn bekken weten.
één maand geleden
Hoi hoi. Een paar dagen na mijn bevalling dachten ze dat ik een bloedprop had. Hiervoor heb ik een ct gehad met contrastvloeistof. Ik gaf en geef ook borstvoeding en de artsen hebben dit onderzocht en bij Lareb nagevraagd maar zij zeiden dat contrastvloeistof geen kwaad kan voor de baby. Bij mij is het direct in m’n aders ingespoten dus het kwam in m’n bloedbaan. Ik en m’n dochter hebben er geen last van gehad. Dus het lijkt mij dat het in je gewricht dan ook geen kwaad kan.
één maand geleden
Op de site van Lareb vind je meer info, misschien eens navragen om welke stof het effectief gaat?
Zou wel zeker laten kijken ernaar, je bekken en rug zijn belangrijk...
Hier het geluk gehad te kunnen blijven hardlopen tot aan 26 weken en 3 maand na de bevalling weer begonnen, maar helaas meer bekken pijn dan ooit, dus moeten pauzeren. Nu bijna 6 maand na de bevalling ben ik weer al even bezig en lukt het veel beter, maar is door kine en oefeningen te doen.
Zorg zeker goed voor jezelf want die kleintjes worden snel groot en gaan meer wegen, wat het heffen moeilijker maakt 😅
Indien je het niet helemaal vertrouwt kan je nog steeds kolven op voorhand voor een voorraad en dan kolven en weggooien, maar voor zover ik lees mag het wel ☺️
https://www.lareb.nl/mvm-kennis-pagina?naam=Contrastmiddelen%20bij%20onderzoek%20tijdens%20de%20borstvoedingsperiode&type=TIS&origString=https://www.lareb.nl/mvm-kennis-pagina
één maand geleden
Lieverd.. ik voel helemaal wat jij beschrijft. Ik heb zo bijna hetzelfde. Vanaf ook ongeveer 20 weken ziekgemeld wegens bekkenklachten. En nu nogsteeds 6 maand later ben ik thuis wegens deze klachten. Ik voel me soms zo'n aansteller en krijgt geen empathie vanuit werkveld. Dit maakt me heel erg moedeloos
één maand geleden
Reactie op seelisch
Op de site van Lareb vind je meer info, misschien eens navragen om welke st ...
Het is ook zeker zo dat ik het goed wil laten onderzoeken en wil laten behandelen. Ik zie alleen even volledig een aantal weken uit de running met een 6 maanden oude baby nog niet zitten🥺