8 Reacties

2 jaar geleden

Feta is prima als het van gepasteuriseerde melk is gemaakt. Ik denk als het door een cateringbedrijf werd verzorgd dat je wel ok茅 zit? Heb je de app zwanger hap al? Heel handig om snel even te checken!

2 jaar geleden

Feta is prima als het van gepasteuriseerde melk is gemaakt. Ik denk als het ...
Jaa deze heb ik inderdaad, maar omdat ik niks kon checken aangezien het al gemaakt was vond ik het toch zenuwslopend馃ゲ

2 jaar geleden

Jaa deze heb ik inderdaad, maar omdat ik niks kon checken aangezien het al ...
De kans dat je er ziek van wordt is heel klein. Iedere zwangere eet weleens iets wat wordt afgeraden. Zo at ik van de week gedachteloos een eitje dat niet helemaal hard was. Verloskundige zei gewoon loslaten, gebeurt iedereen weleens!

2 jaar geleden

Ik eet elke dag turkse feta kaas , doet goed voor Mn misselijkheid

2 jaar geleden

Reactie op merv1996

Ik eet elke dag turkse feta kaas , doet goed voor Mn misselijkheid
Haha ik eet dat zelf ook laatste tijd veel

2 jaar geleden

Moet feta als het verhit is ook gepasteuriseerd zijn? Of hoeft het dan weer niet?

2 jaar geleden

Reactie op mandykemp-Hurkens

Moet feta als het verhit is ook gepasteuriseerd zijn? Of hoeft het dan weer ...
Alle kaas wat goed verhit is hoeft niet gepasteuriseerd te zijn.

2 jaar geleden

Jaa deze heb ik inderdaad, maar omdat ik niks kon checken aangezien het al ...
Kaas is in Nederland echt bijna altijd gepasteuriseerd. Rauwmelks is duurder, dus een catering zou denk ik altijd voor gepasteuriseerd gaan. Ik eet buiten de zwangerschap om zoveel mogelijk rauwmelkse zuivel en moet echt moeite doen om dat te vinden in Nederland. En, mocht het je nog extra geruststellen, het verbod op rauwmelkse producten is er in Frankrijk /Itali毛 etc. niet tijdens de zwangerschap. En daar zijn rauwmelkse producten volop te krijgen. No worries 馃槈