24 Reacties

2 jaar geleden

Hier praktisch hetzelfde. Vóór m’n 1e zwangerschap 75E, tijdens m’n zwangerschap richting 75 H uiteindelijk😶 heb meerdere modellen gekocht en ook meerdere maten voor de zekerheid van Anna Diva en alles rustig thuis gepast en toen nog wat extra besteld en de rest teruggestuurd

2 jaar geleden

Ik kijk mee! Heb namelijk (helaas) hetzelfde probleem met dezelfde maat 😱 ik schommel qua omvang tussen de 70 en 75. Die van Bonprix (75F) is de omvang te groot, maar 70F bestaat niet. Beugelloze bhs (bijv Hema) gaan vaak tot cup E of in de maten XS tot XL, maar dan heb je omvang S en Cup XL nodig. Ik zoek ook specifiek naar Beugelloze meegroei -en voedingsbh's maar tot nu toe ook geen succes. Als ik wat vind post ik het hier! Succes!

2 jaar geleden

Reactie op Meisjesmamma

Hier praktisch hetzelfde. Vóór m’n 1e zwangerschap 75E, tijdens m’n zwanger ...
Pff jeetje.. ik ga eens kijken. Zijn ze een beetje te doen qua prijs ook ? Draag nu een wibra bh 80F maar die zit gewoon niet lekker en ook niet mooi onder bepaalde kleding, maar voor de time being is het wel oké 🙃

2 jaar geleden

Reactie op Shash

Pff jeetje.. ik ga eens kijken. Zijn ze een beetje te doen qua prijs ook ? ...
Nee helaas, niks qua afwijkende maten is betaalbaar. Als je écht een specifieke maar wilt als 70F, G of hoger dan wordt het helaas wel duur… maar ik kan ze nu bij mn tweede zwangerschap wel weer opnieuw gebruiken

2 jaar geleden

Ik heb deze van carriwell. Erg fijn! Normaal 50 euro, maar regelmatig in de aanbieding. Bij de prenatal is er nu 20% korting. https://www.prenatal.nl/kleding-voor-mama/voedingskleding/voedingsbh/

2 jaar geleden

Oh ik lees nu dat je bandjes zou willen wisselen, dat kan bij de carriwell die ik heb niet, maar misschien is er een andere variant die dat wel kan.

2 jaar geleden

Reactie op Liefmuisje

Ik heb deze van carriwell. Erg fijn! Normaal 50 euro, maar regelmatig in de ...
Dankjewel voor het mee denken ! Ik zal er eens naar kijken. Alles het maar goed zit, kan altijd de bandjes nog weg stoppen ofzo!

2 jaar geleden

Ik kijk mee! Heb namelijk (helaas) hetzelfde probleem met dezelfde maat 😱 ...
Jaa precies dit !! Bij de H&M ook maar tot E Pff.. Echt zo lastig met deze maat.. hopen dat we wat kunnen vinden ✨✨

2 jaar geleden

Via de Zalando bh's van Anita. De voedingsbh's zijn ideaal (vind ik)

2 jaar geleden

Je kan ook nog kijken naar Anita Maternity. Ik had rond de bevalling 70G en die zaten erg fijn. (Normaliter 70D)

2 jaar geleden

Ik heb deze laatst gehaald van Calvin Klein. Heb zelf maat M genomen maar je hebt ook bijvoorbeeld XL. Hij zit zo lekker, raad hem iedereen aan! Hij heet: Zwangerschaps-Bh - Modern Cotton

2 jaar geleden

Reactie op Tessa123456

Je kan ook nog kijken naar Anita Maternity. Ik had rond de bevalling 70G en ...
Yess ik ben eindelijk geslaagd voor 2 heerlijk zittende bhs van dit merk! Dank voor de tip! Bij Livera geslaagd (2e bh 50% korting) De omvang valt best ruim (heb 75F gekocht - draag m op een-na laatste haakje dus kan nog in groeien straks) Zit heerlijk!

2 jaar geleden

Yess ik ben eindelijk geslaagd voor 2 heerlijk zittende bhs van dit merk! D ...
Oehh heb je een linkje van de bestelling ?

2 jaar geleden

Deze via prenatal besteld. Zitten heerlijk en ook eventueel straks te gebruiken bij borstvoeding

2 jaar geleden

Yess ik ben eindelijk geslaagd voor 2 heerlijk zittende bhs van dit merk! D ...
Super fijn!

2 jaar geleden

Reactie op CN

Deze via prenatal besteld. Zitten heerlijk en ook eventueel straks te gebru ...
Ik vind deze ook super fijn! Alleen ze zijn best prijzig en nooit in de aanbieding ofzo…

2 jaar geleden

Marks and Spencer Dorina Allebei perfect

2 jaar geleden

Reactie op Shash

Oehh heb je een linkje van de bestelling ?
Even gezocht op de Livera website maar niet te vinden, heel vreemd, wellicht gaan ze uit de collectie. Ik heb ze gekocht bij de Livera op Rotterdam Alexanderium. Hier wel linkje zodat je het model kan zien: https://www.wehkamp.nl/anita-maternity-voedingsbh-miss-lovely-zonder-beugel-zwart-365982/?MaatCode=490&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=Lingerie&utm_term=863659824900&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAxreqBhAxEiwAfGfndLaeEU1vio12mOYEEKdtvsXWvKGIiJLE8OEeekbsYWtv4jgdkA1gchoCMZwQAvD_BwE

2 jaar geleden

De bh’s van Prima Donna zijn echt fantastisch 🤩 draag ze zelf al jaren., Ze zijn wel wat prijziger maar zitten echt perfect, zacht en fijn.

2 jaar geleden

Girls ik heb een super fijne bh gevonden bij de pri. Het is een multiple wear bh zonder beugels. Dus de bandjes zijn ook anders te dragen en los te maken. 🤩 Grote Maten zijn wel schaars maar 75F past perfect !