23 Reacties

2 maanden geleden

Kruidvat!!

2 maanden geleden

Ja, en zeeman voldoet ook. Wil je shirtje/broekje of pyjama uit één stuk?

2 maanden geleden

Feetje is wel goeie kwaliteit enzo maar je betaalt echt voor het merk. Hema, kruidvat, zeeman en h&m hebben ook allemaal prima pyjama's 😊

2 maanden geleden

Wij hebben altijd pyjama's van kruidvat, ons zoontje is nu 2. Ons dochtertje van 5 maanden slaapt nu ook in pyjama's van de kruidvat, degene die hij ook heeft gedragen. Dus blijft ook lang goed qua kwaliteit, het verslijt natuurlijk ook bijna niet.

2 maanden geleden

Ik vind Feetje heel fijn. Blijft in model (itt veel andere merken). Wel prijzig, maar ik heb ze voor mijn eerste kindje allemaal tweedehands via Vinted aangeschaft en zijn nog steeds in supergoede staat voor de tweede nu!

2 maanden geleden

Onze dochter draagt heel vaak ‘Woody’ pyjama’s. Ik koop ze vaak voor een paar euro via vinted. Nieuw zijn die erg duur, maar is wel kwaliteit.

2 maanden geleden

Ik vind feetje geweldig zitten! Ik zag dat ze op vinted voor weinig stonden ook.

2 maanden geleden

Feetje is echt mooi en fijn. Maar Hema is ook prima. Prenatal pyjama's zijn ook goed.

2 maanden geleden

Ik vind de kruidvat pyjama's heeel fijn! En de ajax pyjama is een lieveling van mijn man🤣

2 maanden geleden

Hier hema en Prenatal. Beide kwalitatief goed vind ik en voor onze zoon(s) een goede pasvorm.

2 maanden geleden

Zeeman en Kruidvat!🙋🏼‍♀️☺️

2 maanden geleden

Ik heb voor beide zonen zipster. Echt heeeel fijn zacht en super goede kwaliteit

2 maanden geleden

De pyjama pakjes van Zeeman zijn heel fijn want die hebben ook van die dichte voetjes & de H&M heeft ook leuke pyjama pakjes! En als je niet veel te besteden heb, dan kun je altijd op shein bestellen!

2 maanden geleden

Zowel HEMA als feetje pyjama’s zijn prima, al is de stof van feetje kwalitatief iets beter en blijft de pasvorm wat mooier. Vraag is hoe heel dat uitmaakt bij een pyjama. Voor mijn zoontje vind ik voor nu de one piece pyjama’s met rits van de h&m nu nog het fijnst. Geen truitjes die dan ‘s nachts omhoog kruipen.

2 maanden geleden

Hier kruidvat, prenatal en zeeman pyjama's

2 maanden geleden

Ik heb het idee dat feetje pyjamas iets dikker zijn dan een pyjama vd hema,prenatal,h&m. Maar ik vind ze allemaal fijn. Ik vind het vooral zo leuk om de zusjes in feetje te matchen 🥹

2 maanden geleden

Ik vind prijs vergelijk de pyjama's van Next erg goed! Regelmatig gewassen voor eerste dochtertje en nu nog perfect in orde voor jongste dochter.

2 maanden geleden

Reactie op Meisje1992

Ik vind prijs vergelijk de pyjama's van Next erg goed! Regelmatig gewassen ...
Ik zie ze van next enkel in pakjes, niet 2 delig voor baby's.. of kijk ik verkeerd?

2 maanden geleden

H&M, Zeeman en voor de echt koude nachten heeft C&A winterpyjama’s. Deze zijn wat dikker

2 maanden geleden

Ik vind de pyjama’s van Feetje en H&m het fijnste… feetje wordt ook veel op vinted verkocht.