7 Reacties

3 maanden geleden

Als ik kolf komt er ook 100cc in 5 minuten.. mn zoontje drinkt vaak ook maar zoiets. Ik denk dat dat best wel eens kan. Hoe is ze na de fles?

3 maanden geleden

Ik weet niet of het veel verschil heeft met fles voeding, dus ik deel gwn mijn ervaring Mijn dochter krijgt kunstvoeding en drinkt met 10 minuten 180+6 (200cc) leeg. Doet ze er langer over dan valt ze in slaap😅 m'n dochter heeft geen last van reflux en heeft alleen wat meer zuigbehoefte dus geef ik wat vaker haar speentje

3 maanden geleden

Reactie op Imkebb

Als ik kolf komt er ook 100cc in 5 minuten.. mn zoontje drinkt vaak ook maa ...
Slaperig, en vaak komt er bij het boertje een straal melk mee

3 maanden geleden

Onze dochters drinken verdikte melk 150+5 leeg tussen 5 tot 10 minuten. Stand 1 van 3 standen speen. S speen komt niets uit. Ze zijn 16 weken. Ze verslikken zich niet, lijken ook meestal wel verzadigd. Soms willen ze iets meer, dus maak ik 30 extra. Dikke prima. Denk dat 10 minuten op leeftijd van 4 maanden best oké is.

3 maanden geleden

Mijn dochtertje dronk met dr brown megasnel en met difrax heel rustig, dus daar kan ook nog een verschil inzitten

3 maanden geleden

Je kunt nog een T speen proberen, die kun je online bij dr Browns bestellen, zit tussen de 1 en de p in

3 maanden geleden

Mijn dochter drinkt 150 in 5-10 min leeg en lijkt het daar prima op te doen! Tevreden na de fles en komt na 3,5-4u weer