25 Reacties
2 jaar geleden
Kijk ook eens op de website van zojoann. Daar vind je ook veel kaartjes in deze stijl. Wij hebben daar de kaart van ons zoontje laten maken en gaan nu weer iets moois uitzoeken😊 Je kunt ook allerlei aanpassingen doen op het kaartje. Dus extra afbeelding toevoegen, of juist een afbeelding verwijderen, kaartje in een andere kleur, ander lettertype enz
2 jaar geleden
Ik vind klakkeloos kaartjes overnemen zo niet leuk, of sites die heel erg bekend zijn waar veel mensen hun kaartje shoppen. Gewoon het idee dat er meer mensen met het zelfde kaartje zijn kan niet in mijn hoofd haha.. 😜 dus ik pas het kaartje aan, geef er een eigen touch aan! Bij mijn dochter heb ik dat bij Mooiook.nl gedaan al vond ik Cottonbird ook veel mooie hebben. Voor ons zoontje heb ik nu een proefdrukje besteld bij Koningskaart.
2 jaar geleden
wij hebben een proefdruk besteld op Cotton Bird waar we erg tevreden over zijn. Het enige nadeel is dat ik hem 12 januari heb besteld, en vandaag heb ontvangen, dus dat vond ik vrij lang duren. Zijn er toevallig dames die ervaring hebben met deze site, vanuit een eerdere zwangerschap misschien? En is dit een gemiddelde verzendtijd waar ik van uit moet gaan?
2 jaar geleden
Reactie op loetje5
Fientje en co!
Wij gaan ze ook hier bestellen! Leuk dat je ze aan kan passen zodat het toch gepersonaliseerd er uit ziet