111 Reacties

2 jaar geleden

Ja zeker wij zijn er helemaal over uit. Eigenlijk ook maar 1 kaartje als proefdruk laten opsturen en waren er gelijk blij mee, geen ander leuk kaartje ook meer kunnen vinden

2 jaar geleden

Ja bij studio Dijs! 1 proefdruk binnengekregen en meteen tevreden. Hadden ook eerlijk gezegd geen zin om verder te kijken… mensen gooien het kaartje toch uiteindelijk weg of in een doos op zolder…🥴🤭

2 jaar geleden

Hier ook bijna klaar. We hebben een kaartje laten ontwerpen/aanpassen. Waren we net zo duur mee uit als een standaard kaartje 🙃 Lekker simpel, zonder kaartjes/touwtjes/enz. 😅

2 jaar geleden

Ja wij zijn er uit! Hebben een proefdruk besteld bij zojoann en daar zijn we heel erg blij mee 😊 Voor onze dochter bij haar ook ons kaartje besteld en waren toen heel erg tevreden!

2 jaar geleden

Ja, wij zijn er ook uit. Verschillende proefdrukken laten maken. Uiteindelijk voor een kaartje van Made for Moments gekozen. We laten er ook een poster van drukken die we op het raam plakken na de geboorte. Soort sticker idee.

2 jaar geleden

Ik ben dan uiteraard ook benieuwd naar hoe de kaartjes eruit zien 😍✨

2 jaar geleden

deze gaat het bij ons worden 🥰 is van kaartje2go. Enveloppen zijn al besteld om vooraf te kunnen schrijven

2 jaar geleden

dit kaartje gaat het worden voor mijn kleine man 🥰

2 jaar geleden

Dit wordt ons kaartje! Zelf ontworpen en helemaal mijn stijl. Mijn vriend riep in eerste instantie geen panterprint! Maar hij vindt hem toch wel mooi, hihi. Gewoon lekker simpel, een enkele kaart, voor- en achterkant. Op de achterkant staat de volledige naam, geboortetijd, gewicht en lengte en onze gegevens. We gaan nog wel een apart kaartje voor de babyborrel erbij doen en bij de genodigden aan het kaartje vastmaken met hartvormige gouden paperclipjes. Bij onze zoon hadden we een blauwe waterverfgradiënt, ook een enkele kaart met voor en achterkant bedrukt en een klein olifantje erop. Daarom hebben we het olifantje nu weer terug laten komen. Verder houd ik heel erg van roze en zoals Fred van Leer ook zegt is panter ook een van mijn lievelingskleuren 😂😂

2 jaar geleden

Dit wordt die van ons!

2 jaar geleden

Dit wordt die van ons 🥰

2 jaar geleden

Ik kom er zelf gewoon niet uit. Heb al 3x een andere keuze gemaakt en het voelt voor mij nog steeds niet als hét kaartje! Hoe beslist iedereen dit?! 😂

2 jaar geleden

Reactie op Fientje94

Ik kom er zelf gewoon niet uit. Heb al 3x een andere keuze gemaakt en het v ...
ik ben gewoon de kaartjes langs gegaan en die opgeslagen en vervolgens steeds verder uit dunnen tot dat je er 1tje overhoud 😋

2 jaar geleden

Reactie op Fientje94

Ik vond ook heel veel kaartjes leuk! Uiteindelijk hebben we een kaartje dat we mooi vonden nog wat gepersonaliseerd met onze huisdieren erop. Nu voelt het echt als ons kaartje en niet zomaar een mooi kaartje. :)

2 jaar geleden

Reactie op XxNon

Ja zeker wij zijn er helemaal over uit. Eigenlijk ook maar 1 kaartje als pr ...
Dit wordt die van ons 🦁 Mijn vriend heeft al 2 kinderen, vandaar de 2 kleine leeuwtjes en dan nog een welpje die door de moeder in zijn bek wordt 'gebracht'

2 jaar geleden

Reactie op Fientje94

Zo herkenbaar !! Maar het komt vast goed

2 jaar geleden

Dit wordt die van ons dochtertje, de naam kom in rose roze foliedruk op het kaartje

2 jaar geleden

Wij gaan weer voor een kaartje bij madeformoments. Onze eerste komt daar ook vandaan!

2 jaar geleden

Wat vinden jullie van dit kaartje? 🐣

2 jaar geleden

Reactie op Fientje94

Wat vinden jullie van dit kaartje? 🐣
Heel leuk! 😍