Ja zeker wij zijn er helemaal over uit.
Eigenlijk ook maar 1 kaartje als proefdruk laten opsturen en waren er gelijk blij mee, geen ander leuk kaartje ook meer kunnen vinden
Ja bij studio Dijs! 1 proefdruk binnengekregen en meteen tevreden. Hadden ook eerlijk gezegd geen zin om verder te kijken… mensen gooien het kaartje toch uiteindelijk weg of in een doos op zolder…🥴🤭
Hier ook bijna klaar. We hebben een kaartje laten ontwerpen/aanpassen. Waren we net zo duur mee uit als een standaard kaartje 🙃 Lekker simpel, zonder kaartjes/touwtjes/enz. 😅
Ja wij zijn er uit! Hebben een proefdruk besteld bij zojoann en daar zijn we heel erg blij mee 😊 Voor onze dochter bij haar ook ons kaartje besteld en waren toen heel erg tevreden!
Ja, wij zijn er ook uit. Verschillende proefdrukken laten maken. Uiteindelijk voor een kaartje van Made for Moments gekozen. We laten er ook een poster van drukken die we op het raam plakken na de geboorte. Soort sticker idee.
Dit wordt ons kaartje! Zelf ontworpen en helemaal mijn stijl. Mijn vriend riep in eerste instantie geen panterprint! Maar hij vindt hem toch wel mooi, hihi.
Gewoon lekker simpel, een enkele kaart, voor- en achterkant. Op de achterkant staat de volledige naam, geboortetijd, gewicht en lengte en onze gegevens. We gaan nog wel een apart kaartje voor de babyborrel erbij doen en bij de genodigden aan het kaartje vastmaken met hartvormige gouden paperclipjes.
Bij onze zoon hadden we een blauwe waterverfgradiënt, ook een enkele kaart met voor en achterkant bedrukt en een klein olifantje erop. Daarom hebben we het olifantje nu weer terug laten komen.
Verder houd ik heel erg van roze en zoals Fred van Leer ook zegt is panter ook een van mijn lievelingskleuren 😂😂
Ik kom er zelf gewoon niet uit. Heb al 3x een andere keuze gemaakt en het v ...
Ik vond ook heel veel kaartjes leuk! Uiteindelijk hebben we een kaartje dat we mooi vonden nog wat gepersonaliseerd met onze huisdieren erop. Nu voelt het echt als ons kaartje en niet zomaar een mooi kaartje. :)
Ja zeker wij zijn er helemaal over uit.
Eigenlijk ook maar 1 kaartje als pr ...
Dit wordt die van ons 🦁
Mijn vriend heeft al 2 kinderen, vandaar de 2 kleine leeuwtjes en dan nog een welpje die door de moeder in zijn bek wordt 'gebracht'