26 Reacties

één maand geleden

Hier hetzelfde al maanden. Sinds deze week lijkt ze ineens wat langere stukken te gaan pakken snachts. Het is een kwestie van tijd helaas. Een fase rond deze leeftijd die vanzelf beter wordt.🥲

één maand geleden

Yup same, mijn zoontje sliep door / dronk 1x ‘s nachts voor maanden en nu sinds 4-5 weken elk uur / 2 uur. Maaarr: vannacht opeens van 8-3 geslapen! Dus hopelijk is dit het begin van het einde ✌🏻 volhouden mama

één maand geleden

Reactie op jolijnma

Yup same, mijn zoontje sliep door / dronk 1x ‘s nachts voor maanden en nu s ...
Overigens ook volledig borstvoeding en geen speen. Dat vind ik wel echt lastig, eerste nam een speen en zo kon je nog makkelijk sussen. Voel me momenteel echt een menselijke speen, afschuwelijk. Dus als iemand nog tips heeft daarvoor 😂

één maand geleden

Hier een nacht achter de rug met elke 2 uur een voeding. (5maand oud) Speentje pakt hij dan met geen mogelijkheid. Ben kapot. 😅

één maand geleden

Zo herkenbaar! Elke 1,5 a 2 uur is het weer voeden, ben echt kapot. Echt alles geprobeerd, zelfs 1 fles kunstvoeding geïntroduceerd voor hongerige babies, maar niets helpt.

één maand geleden

Hier ook hetzelfde,ik heb het gevoel dat ze last heeft van haar buik en wil drinken als pijbstilling, ga nu 2 weken helemaal zuivelvrij en geen peilvruchten, ik weet niet of je het zo snel al kan merken maar ze heeft nu na 2 dagen ineens snachts 2 slaapjes van 5 u gedaan en dat is hiervoor nog nooit gebeurd

één maand geleden

Hier ook sinds een aantal weken elke 1,5 -2 u voeden in de nacht. Ik ga ervanuit dat dit de ongelukkige samenkomst is van de slaapregressies en sprong 5 (sprong 5= relaties) Het is een faaaaase 🙈🥱 Hij is nu 25 weken, in week 27&28 zou het even beter moeten gaan.. Week 29&30 bal. Maar daarna weer 3 weken het zonnetje. Het is fijn toch iets aan te kunnen wijzen of in te geloven 😅 Tips: eerder naar bed zodat je zelf ook wat meer slaap kunt pakken . En heb vertrouwen dat het vanzelf goed komt.

één maand geleden

Reactie op SiStitch

Hier ook sinds een aantal weken elke 1,5 -2 u voeden in de nacht. Ik ga erv ...
Hier precies hetzelfde. Het is inderdaad een fase maar het voelt als een fase die nooit meer overgaat 😢

één maand geleden

Zelfde gehad een aantal weken. Gewoon even uitzitten, je doet er niets aan. Ik ga zelf op tijd naar bed. Dat scheelt een hoop.

één maand geleden

Reactie op Knuffeldoekje

Zelfde gehad een aantal weken. Gewoon even uitzitten, je doet er niets aan. ...
Zoals dit. Bij nr1 heb ik veel moeite gedaan om het slapen te ‘verbeteren’, maar wat een energie heb ik er aan verspild. Nu met nr2 uitgezeten, zelf eerder naar bed en heb afgelopen week alweer 2 betere nachten gehad. Dochter is nu ruim 5 maanden.

één maand geleden

Hij slaapt nu al een aantal nachten door ook. Alles is ergens goed voor. 1 stap achteruit, 2 vooruit

één maand geleden

Reactie op bubble2024

Zoals dit. Bij nr1 heb ik veel moeite gedaan om het slapen te ‘verbeteren’, ...
Zo herkenbaar! Bij nr 1 zoveel moeite gedaan voor slapen (en andere dingen). Nu losgelaten en veel relaxter 😂

één maand geleden

Mijn dochtertje wordt nu al meer dan 6 weken elke 1,5/2 uur wakker en wil dan gevoed worden of de speen. Door de berichten die hieronder staan heb ik nog goede hoop. Oudere broer heeft namelijk tot 10 maanden super slecht geslapen in de nacht.

één maand geleden

Bij mij juist een ander geluid. Ik heb dit ook een paar weken gehad totdat ik juist niet ging voeden de eerste keer als ze wakker werd. Ze kwam om 12/2/4/6 en 1 nacht geholpen met in slaap komen zonder voeding om 12 en toen kwam ze nog maar 1x per nacht vaak rond 4. En ze was die ene nacht echt ontroostbaar toen ze wakker was, ben echt een half uur bezig geweest(voeding is sneller). Ik had het idee dat ze juist buikpijn kreeg van al die extra voeding en dat ze zo moest huilen omdat ze wakker werd terwijl ze zo graag wilde slapen. Ze poepte ineens ook heel veel en veel groen door die extra voeding.

één maand geleden

Hebben jullie dan ook het idee dat ze overdag “te weinig” drinken? Ons 1e dochtertje was precies het tegenovergestelde, dus is even goed zoeken naar een gulle middenweg

één maand geleden

Reactie op kyrar

Hebben jullie dan ook het idee dat ze overdag “te weinig” drinken? Ons 1e d ...
Ja ze drinkt vooral de ochtend voeding niet zo heel goed.

één maand geleden

Reactie op Tessa123456

Bij mij juist een ander geluid. Ik heb dit ook een paar weken gehad totdat ...
Ik heb dit vannacht geprobeerd. Gewoon in slaap helpen zonder te voeden. Ze is maar 3x onrustig geweest waarvan 1x echt om te eten. Helaas vanochtend wel om 6u wakker gemaakt door haar grote broer 😓

één maand geleden

Reactie op Klootje

Ik heb dit vannacht geprobeerd. Gewoon in slaap helpen zonder te voeden. Ze ...
Hoe hebben jullie dan getroost?

één maand geleden

Reactie op kleindotje

Hoe hebben jullie dan getroost?
Ze heeft een tutje. Tutje erin en ernaast gaan liggen. Ze viel meteen in slaap

één maand geleden

Reactie op Klootje

Ze heeft een tutje. Tutje erin en ernaast gaan liggen. Ze viel meteen in sl ...
Zo proberen we het inderdaad zelf ook, maar dan wordt ze nog sneller wakker