10 Reacties

4 maanden geleden

Ik volg even mee, hier hetzelfde probleem. Ze heeft er heel veel last van. Als je over haar buikje wrijft, raakt ze helemaal overstuur. Wanneer ze probeert te poepen en het lukt niet, raakt ze ook in paniek.

4 maanden geleden

Jullie kunnen Luvion Gassi gebruiken. Dit is een veilig hulpstukken die je kindje kan helpen bij het poepen. Ik gebruik dit zo nu en dan als mijn dochtertje niet kan poepen en het helpt fantastisch. Ze is dan gelijk opgelucht

4 maanden geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/luvion-gassi-de-oplossing-tegen-buikkrampjes-en-darmkrampjes-20-stuks-ook-te-gebruiken-i-c-m-sab-simplex-of-infacol/9300000168986428/?s2a=

4 maanden geleden

Inmiddels lactulose op recept van de huisarts.

4 maanden geleden

Is het misschien een regeldag?

4 maanden geleden

Reactie op KimV2024

Inmiddels lactulose op recept van de huisarts.
Hoop dat het helpt! Ik moest van het CB nog even aankijken. Mocht ze donderdag nog niet gepoept hebben ( dan is het 10 dagen) moet ik weer aan de bel trekken

4 maanden geleden

Reactie op Liantje1989

Is het misschien een regeldag?
Heh? Wat heeft een regel dag met niet kunnen poepen te maken? Ik dacht dat ze dan gewoon alleen vaker wouden drinken?

4 maanden geleden

Reactie op ElineB1994

Heh? Wat heeft een regel dag met niet kunnen poepen te maken? Ik dacht dat ...
Sorry.. verkeerd antwoord op verkeerde topic. Heerlijk zwangerschapsdementie😛

4 maanden geleden

Reactie op ElineB1994

Hoop dat het helpt! Ik moest van het CB nog even aankijken. Mocht ze donder ...
Even afwachten dus. Houdt je kleintje het wat vol of veel last? Hopelijk snel over!

4 maanden geleden

Je kunt ook in de gaten houden of het buikje nog een beetje soepel is of hard/opgezet. Bij het laatste kan het zijn dat de baby verstopt is en zou ik wel even opnieuw bellen en dit vermelden.