Lieve ouders,
Ik begin een beetje op te raken. Mijn dochtertje is nu bijna 19 weken.
Ik heb vanaf de geboorte volledig borstvoeding gegeven. Nu begon ze 5 weken heeeeel veel te vragen , soms wel 16 voedingsmomenten op een dag. En dat voor 2 weken lang. Ook snachts kwam ze 4/5/6 keer.
Tegelijkertijd was ook nog eens sprong 4 en de slaapregressie.
Sinds 2 weken ben ik aan het kolven en flesje kunstvoeding aan het geven omdat ik gewoon niet genoeg kolf en zij niet genoeg uit de borst krijgt.
Ik voed alleen nog in de nacht live. Dat is nu gelukkig nog maar 2 keer meestal.
Echter breekt het kolven me zo af.. Ik krijg gewoon de tijd en de rust niet om te kolven. En als ik dan maar 60ml krijg na 20/25min kolven, is het ook zo ontzettend demotiverend.
Mijn dochtertje laat zich overdag ook nog steeds heeeeel slecht wegleggen om te slapen. Ook al slaapt ze diep, overdag is ze na 10/15min wakker als ik haar weg leg.
Mijn dag bestaat dus letterlijk alleen maar uit kolven, flesjes geven, haar in slaap proberen te krijgen, haar bezighouden ( want ze wilt maximaal 20/30min op haar speelmat) en luiers verschonen.
Ik heb de meeste dagen nog geen tijd om me te douchen, of zelfs mijn tanden te poetsen.
Mijn man werkt helaas 5 dagen in de week van 8 tot 17.00 , dus die is ook weinig hulp.
Sorry voor het lange verhaal, moest het even kwijt.