135 Reacties

Reactie op Mama 2 Be

Wat voor app gebruik jij? Want ik leg de curve van de WHO er nu naast Onze ...
Kan wel kloppen denk ik omdat borstgevoede baby鈥檚 vaak sneller aankomen in de eerste maanden maar rond een maand of 5 geloof ik afbuigen. Ik gebruik deze app die rade de Lactatiekundige aan om te tracken

Reactie op Sammmi

Dit is die andere :)
Ooh dat ziet er wel prima uit hoor! Ik liet ons dochtertje altijd voor het slapen drinken nu bied ik ook na het slapen aan. Ze drinkt dan maar een paar slokjes maar is toch weer iets extra 馃槣 hopelijk zwakt het niet verder af

18 dagen geleden

Reactie op 饾摏饾摦饾摷饾摰饾摦饾攤

Ooh dat ziet er wel prima uit hoor! Ik liet ons dochtertje altijd voor het ...
Hier blijven we wel op veel voedingsmomenten zitten maar van alleen zitten naar achter de poes aan kruipen is natuurlijk een hele verandering. Ik ga me pas zorgen maken als ze het te veel afbuigt. Het is ook nu echt wel een bewegelijk meisje. En gelukkig vind ze hapjes helemaal te gek dus dat komt ook goed als ze dalijk meer vast voedsel mag eten..

15 dagen geleden

Zoontje, 5,5 maand 72 cm en 8,6 kg

14 dagen geleden

6.5 maand, 7.8 kg en 65 cm. Flinke groeispurt gehad want is in 1 maand tijd 5 cm gegroeid

13 dagen geleden

Jongen, 6 maanden, 9,1 kilo en 68 cm

4 dagen geleden

Jongen, bijna 6 maanden, 9.976 kilo en 67.1 cm

4 dagen geleden

Klein minimeisje van 6,5 maand 6,8kg en 62cm 馃┓

4 dagen geleden

Onze jongen is over een paar dagen 7 maanden en weeg nu 7,1 kg en ik gok 67cm want maat 62 wordt te klein qua lengte. Maat 68 is dan weer heel erg ruim voor vooral zijn smalle billen

2 dagen geleden

Hier 6 maanden en 7,6 kilo en 68,5 cm

茅茅n dag geleden

Meisje van nu 6 maanden. Bij geboorte 44cm - 2630gram. Nu 63cm en 6,3kg 馃グ

茅茅n dag geleden

7 maanden. 8750gr en 69cm