21 Reacties

4 maanden geleden

Hier ook erge last van mijn knieën. En ook veel meer last van spierpijn dan voorheen na t sporten..

4 maanden geleden

Ja ik heb dit ook… vooral veel stijfheid en soms echt moeite met lopen. M’n vingers kunnen overigens ook erg zeer doen.

4 maanden geleden

Kan ook zijn als je nog borstvoeding geeft. Dan houd je het hormoon relaxine nog in je lichaam. Dit zorgt voor slappere gewrichten en banden. Dit heb je nodig voor je bevalling natuurlijk. Maar het hormoon raast door je hele lichaam.

4 maanden geleden

Ja hier ook, ik was al bijna van plan om naar de dokter te gaan haha. Vooral enkels en polsen in de ochtend 😅

4 maanden geleden

Hier ook ontzettend last van knieën!

4 maanden geleden

Heb ik ook. Echt moeite met opstaan en lopen vooral in de ochtend. Enkels en knieën

4 maanden geleden

Mijn hele lijf doet pijn, iedere ochtend weer. Spierpijn, bekkenpijn, gewrichtspijn en vocht.

4 maanden geleden

Ik heb ook last van mijn handen, voeten en knieën. Wilde al bijna naar de dokter gaan.. fijn om te horen dat ik niet de enige ben

4 maanden geleden

Ik heb dit ook. Vooral m’n knieën. Dacht dat het gewoon ouderdom was 😂😅

4 maanden geleden

Zoooo ik ook! Dacht dat ik reuma kreeg

4 maanden geleden

Oh ik heb dit ook vroeg mij ook al af waar dit vandaan kwam klinkt logisch! Wel fijn om te weten dat het erbij hoort 😊

4 maanden geleden

Ja voelt soms alsof mijn spieren in mijn enkels ingekort zijn.

4 maanden geleden

Ja! Eigenlijk elke keer dat ik gezeten heb en ik sta op dan voelt m’n lijf echt mega stijf!

4 maanden geleden

Oh ik dacht echt dat dat aan mijzelf lag omdat ik een nogal zwak lichaam heb 😆 hier ook heel veel last van mijn knieen, kan soms niet eens de trap af met mijn dochter..

3 maanden geleden

Ik heb ook verschrikkelijke pijn in mijn benen, knieën en enkels. Is er iemand naar de dokter geweest en wat zei hij/zij ?

3 maanden geleden

Ik heb dat ook. Ik kan wanneer ik mijn bed uitstap ook amper lopen. Eenmaal op gang, trekt het wel weer weg. Ik wilde ook hiervoor naar de dokter gaan! Bizar dat zoveel vrouwen dit hebben en er zo weinig over bekend is.

één maand geleden

Ik heb het ook, voornamelijk enkels, voeten, knieën en onderrug

één maand geleden

Precies het zelfde ook bij mij

één maand geleden

Hoe lang duurt dit nog vraag ik me af 🫠

één maand geleden

Mijn alles doet nog steeds zeer. Bekken, rug, mn voeten ook