16 Reacties

vor 3 Monaten

Vinted!

vor 3 Monaten

Ik dacht dat ik er nog een paar had, als je me even een berichtje stuurt ga ik zo even kijken voor je.

vor 3 Monaten

Zit die speen op de flesjes die je ook in de blije doos krijgt?

vor 3 Monaten

Ik heb er als het goed is nog 1.

vor 3 Monaten

Reactie op Roosie96

Vinted!
Daar kon ik het helaas niet vinden 😌

vor 3 Monaten

Ik heb gekeken, heb er 1 gevonden, wel een oudje. Kan hem opsturen?

vor 3 Monaten

Bij de action verkopen ze toch die flessen? Daar zit volgens mij standaard speen 1 op!

vor 3 Monaten

Jaa, dit heeft mijn baby ook! Ze krijgt er niets uit. Dus ik ga gelijk even bij de Action kijken

vor 3 Monaten

Reactie op Sunny D

Jaa, dit heeft mijn baby ook! Ze krijgt er niets uit. Dus ik ga gelijk even ...
Nou ja.. gelijk.. zeker niet nu.. maar ergens deze week 😉

vor 3 Monaten

Ik heb er 8. :) Je kunt me een berichtje sturen via : https://www.vinted.nl/items/4709503303-philips-avent-flessen-en-borstschelpen

vor 3 Monaten

Reactie op Sunny D

Jaa, dit heeft mijn baby ook! Ze krijgt er niets uit. Dus ik ga gelijk even ...
Die van de action zit speen 3 op 😀

vor 3 Monaten

Voor ons was het ook een zoektocht met die spenen. Wij hebben hetzelfde met speen 3 en gebruiken van de nieuwe serie nu speen 4, daar komt meer uit. In combinatie met borstvoeding is dat een fijne speen omdat het er niet uit stroomt, alleen bij zuigen komt er iets uit. Wij hebben van de oude serie een speen 2 en daar loopt het gewoon uit (toen onze baby ziek was, was dat wel even fijn, maar nu niet meer).

vor 3 Monaten

Ik heb een heel starters pakket. Met speen 2 erbij. Deze staat ook op mijn Vinted. Helemaal nieuw, mijn zoontje drinkt er niet uit. https://www.vinted.nl/member/55245822-bentemarijne

vor 3 Monaten

En extra speen maat 1 erbij

vor 3 Monaten

Wij hadden precies dit probleem. Uiteindelijk natural response maat 4 ging oke. Ze moet het ook weer even opnieuw leren, dus even tijd geven. Het maakt niet uit dat hij officieel voor oudere kindjes is. Gewoon kijken hoe jouw kind erop reageert :)