Hi, ik ben op zoek naar een flesspeen van de oude serie van philips avent natural. Weet iemand waar ik deze nog kan krijgen of heeft iemand misschien over? Het is het product als op de afbeelding.
Philips heeft nu een nieuwe serie , die heet; natural respons. Ze geven aan op te hogen qua speen maat. Maar zelfs uit de maat 3 krijgt de baby niks. ( van de oude serie zijn we net terug gestapt van 2 naar 1, we denken dat de baby ineens meer zuig kracht heeft)
Voor ons was het ook een zoektocht met die spenen. Wij hebben hetzelfde met speen 3 en gebruiken van de nieuwe serie nu speen 4, daar komt meer uit. In combinatie met borstvoeding is dat een fijne speen omdat het er niet uit stroomt, alleen bij zuigen komt er iets uit. Wij hebben van de oude serie een speen 2 en daar loopt het gewoon uit (toen onze baby ziek was, was dat wel even fijn, maar nu niet meer).
Ik heb een heel starters pakket. Met speen 2 erbij. Deze staat ook op mijn Vinted. Helemaal nieuw, mijn zoontje drinkt er niet uit. https://www.vinted.nl/member/55245822-bentemarijne
Wij hadden precies dit probleem.
Uiteindelijk natural response maat 4 ging oke.
Ze moet het ook weer even opnieuw leren, dus even tijd geven.
Het maakt niet uit dat hij officieel voor oudere kindjes is.
Gewoon kijken hoe jouw kind erop reageert :)