7 Reacties

één maand geleden

Mijn dochter deed dat ook in de ochtenden😅 maar wel een een grappige manier zeg maar hahaha. Ik deed gewoon met d'r mee en nu doet ze het niet meer. Ik bleef d'r stimuleren om het te doen omdat het goed is voor de stembandjes😝

één maand geleden

Hier ook! Uit het niets 🦅🦅🦅

één maand geleden

Mijn dochter doet dit ook al een tijd😂😂 ik doe ook altijd maar met haar mee, ze lijkt het wel leuk te vinden hahah

één maand geleden

Je kan altijd bij de huisarts vragen om te kijken naar de oortjes. Vriendin van mij haar kleintje had geen koorts of de signalen van oorpijn, maar die had wel een oorontsteking. Verder doet die kleine van ons het ook. Ik doe vaak mee, of bied haar een speeltje met geluid/lampjes aan als het me even te veel wordt/niet uit komt, dan is ze daar druk mee🤭

één maand geleden

Mijn zoontje is ook een giller, of het nou uit enthousiasme is of uit verdriet 😂 die stembanden draaien overuren. Ik heb inmiddels loop oordopjes aangeschaft omdat mn trommelvliezen continu klapperen haha

één maand geleden

Reactie op malouna

Mijn zoontje is ook een giller, of het nou uit enthousiasme is of uit verdr ...
Loop engage heb ik trouwens 😊

één maand geleden

Hier ook een krijser! En dan vooral uit blijdschap en plezier. Wat een decibellen kunnen die kleintjes produceren zeg. CB zei dat het echt een fase is. Gelukkig maar, ‘cuz it hurts hahaha! 🥲😝