19 Reacties

8 maanden geleden

Die van ons gaat los op hardstyle en carnavalsnummers. Gelijk zijn handen in de lucht 🤣🤣

8 maanden geleden

Het kipje van Little Dutch! En bloemkool😂

8 maanden geleden

Lampen 😂

8 maanden geleden

Klokken 🤷‍♀️overal waar we komen wil ze eerst op zoek naar de klok, er uitgebreid naar kijken en het liefst voelen🤣. En ballen in alle soorten en maten😂

8 maanden geleden

Auto’s en dieren :)

8 maanden geleden

Ogen. Smintie doosjes en sleutels 😂

8 maanden geleden

Muziek, en dan alles (ook klassiek, opera, koren), katten(gezichten), haar popjes, de speen die aan haar duim bungelt, spelletjes met papa en mama (van kiekeboe tot op het bed gooien), los lopen... Heel veel dus. Oh en eten

8 maanden geleden

Lampen, planten, dieren en mijn kopje koffie (het tikken van het lepeltje tegen het kopje tijdens het roeren) 😂

8 maanden geleden

Mijn zoontje laat zijn grote legoblokken niet meer los. Alles doet hij altijd met een blokje in zijn handen 😅🤣

8 maanden geleden

Mijn dochter is gek op auto’s en dino’s. Eigenlijk alles wat haar grote broer leuk vindt 🫣 Broem broem zegt ze dan terwijl ze met een auto in één hand als een speer vooruit kruipt. En kleding, schoenen, tassen. Ze probeert alles aan te doen en wilt haar eigen kleren al uitkiezen.

8 maanden geleden

Mijn zoontje heeft behoorlijk veel obsessies/ fascinaties 😆. Hij is vanaf baby af al gek op auto’s, en met name politieauto’s. Bbvvvrrrrrr roept hij dan terwijl hij met zijn handjes op de auto rondrent door de kamer. Maar ook stenen zijn enorm favoriet. We hebben bijna in elke kamer wel een favoriete steen liggen inmiddels 🤣 Een bepaald buddha beeld uit de huiskamer moet ook altijd even aangeraakt worden en de blender ook. Vooral als je die dan aanzet en tegelijkertijd het geluid nadoet, dat vindt hij hilarisch 😅

8 maanden geleden

De wasmachine en zijn knuffels.

8 maanden geleden

Lampen en muziek. Zet een nummer op en hij begint te swingen😂

8 maanden geleden

Twee specifieke dino s , buiten zijn bij de bomen en de wc pot van de broer 😬

8 maanden geleden

Carnaval festival en jokie en jet🥰

8 maanden geleden

Elsa is favoriet. Alles, maar dan ook alles met Elsa erop is leuk ahahah.. zelfs haar haarborstel 😅 Verder vooral kinderliedjes en bepaalde hitnummers die veel voorbij komen op idd een radio. Gaat ze springen en lachen. Zo leuk 🥰

8 maanden geleden

De Efteling, roeren met een lepeltje door de koffie, en de meest rare obsessie is navels 😂. Iedereen moet z’n navel laten zien en dan wil hij erin prikken haha.

8 maanden geleden

Deuren en klimmen :’)