7 Reacties
2 jaar geleden
Ik ben bang dat dit een scam is. Ik heb even op de officiële site gekeken van chicco en ik kan er niks over vinden. Daarnaast staat het logo op je mobiel op de officiële site in het midden en niet aan de zijkant zoals in je screenshot. Emailadres lijkt ook geen chicco erin te hebben, wat raar is als het een marketing stunt zou zijn. Ik zou oppassen!
2 jaar geleden
Ik vond het dus ook meteen verdacht ofzo, maar kan niet uitleggen waarom. Behalve dan dat het wel heel veel behoorlijk waardevolle spullen zijn die ze dan aan "elke moeder in Nederland" zouden weggeven. Het CJG lijkt me geen instelling die geld over heeft ofzo. En het zijn ook nog eens vrij luxe maar niet per se essentiële spullen.
Denk dat je gelijk hebt. Dank voor het meekijken!
2 jaar geleden
Reactie op Bijtje18-12
Ik vond het dus ook meteen verdacht ofzo, maar kan niet uitleggen waarom. B ...
Ja ook als je googled: Chicco en CJG of Chicco mombox komt niks naar boven. Denk dat ze proberen om toegang tot je rekening te krijgen. Als je zeker wil weten kun je via de officiële site van Chicco mailen met hen en kijken wat ze antwoorden.
2 jaar geleden
Dank ladies, bij nader inzien had ik dit zelf inderdaad ook wel kunnen bedenken.
Ik heb dit topic gerapporteerd met de vraag of het gesloten kan worden.
Voor de zekerheid ook nog even hier:
@moderators Mag dit topic gesloten worden voor de zekerheid? Dat er niet toch mensen per ongeluk in trappen... Dat zou ik niet op mijn geweten willen hebben.