Ik wil graag een wat groter speelkleed aanschaffen voor mijn zoontje van 3 maanden om rollen mee te oefenen en ook om zelf bij te gaan liggen (mijn hoofd blijft zijn favoriete speelgoed 😂). Hebben jullie aanraders?
Love by lily. Groot en makkelijk mee te nemen. Past in de wasmachine, is snel droog en ziet er ook nog een beetje oké uit. Wij hebben hem nu al 2 jaar en ziet er nog steeds mooi uit.
Wij hebben een super groot speelkleed gekocht van Infantino voor onze oudste, ook goed te wassen in de wasmachine en met super leuke kniperoren, verschillen texturen, spiegel en allerlei dieren om te ontdekken. Nu geniet de jongste er al heel erg van.
Is deze mat makkelijk schoon te maken? Hij ziet er heel mooi uit namelijk, ...
Ik heb het nog niet geprobeerd op volero staat hij ook en daar staat bij uit wasbaar maar denk enkel met handwas want het is traagschuim. Met de stofzuiger en even afnemen met een vochtige doek gaat wel goed.
Ik gebruik foamtegels. 18 tegels van 30x30 voor 35 euro:) vind dat fijner dan een stoffen kleed, omdat het minder veert (makkelijker voor rollen) en makkelijk afneembaar als ze moeten spugen/kwijlen etc
https://www.ikea.com/nl/nl/p/klappa-speelmat-30372640/?gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwwO20BhCJARIsAAnTIVTvrNq6TVokR_0gDdpW6NKFZqYWqUlFQuni0VEDr8VKIrL54A3aT1oaAshmEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Niet de mooiste voor je interieur misschien, maar wel heel leuk met een spiegeltje, geluidje in de octopus, knisperdingetjes. &kan in de wasmachine 🙃