87 Reacties
één maand geleden
Reactie op Steffie 83
Is je eigen weegschaal even nauwkeurig als die op het CB? En vaak gaan over ...
Thanks! Bericht was alweer even geleden. Ben uiteindelijk toch ook bij het CB gaan wegen. Klopte met mijn eigen weegschaal. Echter bij de laatste controle en vaccinaties bij het CB met 5.5 maanden was ze weer netjes terug op P90, zonder dat er iets veranderd is aan haar voedingen. Het zal wel goed zijn, haha. Ze heeft inderdaad lekkere spekjes, zo'n ander kind dan haar broer. Die is altijd lang en tenger heweest
geweest. Dochterlief ook lang, maar lekker mollig.
één maand geleden
Reactie op NH95
Wat een rotopmerking! Ieder kindje groeit toch op zijn/haar manier? Hoe gro ...
Ja inderdaad was een moeder met een baby meisje van 4,5 maand dus ze was aan het vergelijken denk ik maar kwam er op zo’n lullige manier uit..
Ze is vandaag gewogen ze is 8850kg en 70cm
één maand geleden
Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂
Ja inderdaad was een moeder met een baby meisje van 4,5 maand dus ze was aa ...
Had ze dan wel op een lieverd manier mogen doen hoor.
Ja je kindje is groot, maar ENG groot? Beetje lullig.
Ieder kindje groeit op zijn eigen lijntje.
Mijne is een kleintje met haar 62cm. Als iemand tegen mij zou zeggen dat ze "eng" wat dan ook was, zou ik serieus teruggooien dat haar karakter pas eng was.
één maand geleden
Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂
Gisteren de opmerking dat mijn baby meisje eng groot is, moet toch toegeven ...
Hè bah wat een nare opmerking zeg! Tegen mij wordt ook vaak gezegd “jeetje wat is hij groot”. Kind zit net boven de middellijn. Laat ze maar lekker kletsen, je dochter is prachtig ♥️
één maand geleden
Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂
Ja inderdaad was een moeder met een baby meisje van 4,5 maand dus ze was aa ...
Ook fijn dat een andere moeder zoiets zegt.. je zou denken dat ze dan weet dat zulke opmerkingen kwetsend zijn!
Buiten dat ieder kind z’n eigen groei volgt (even de medische redenen achterwege gelaten), je kunt moeilijk niets meer te eten geven of een stuk van de benen afzagen. Wie verzint zulke opmerkingen😑