14 Reacties

4 maanden geleden

O ja. Precies dit heb ik ook. Had voor mijn zwangerschap 75f/70G afhankelijk van de bh. Nu zit op 75/80 H. In H zijn gewoon bijna geen BH's te vinden die onder de 50 euro per stuk kosten... laat staan leuke. Heb ook vrijwel dagelijks hoofdpijn erdoor en kleding valt nu ook raar of moet super baggy zijn. Ik lees even mee, als iemand goede tips heeft hoor ik ze ook graag. In ieder geval herken ik het, helaas.

4 maanden geleden

Reactie op Kleine J

O ja. Precies dit heb ik ook. Had voor mijn zwangerschap 75f/70G afhankelij ...
Ja het staat echt allemaal voor geen meter meer… ik word er echt moedeloos van. Zeker van de gedachte dat het ook zomaar iets blijvends kan zijn en dat een verkleining pas na m’n laatste baby’tje mogelijk is.

4 maanden geleden

Reactie op NMMH

Ja het staat echt allemaal voor geen meter meer… ik word er echt moedeloos ...
Ja zit met hetzelfde probleem. Weet wel dat ik die verkleining dan ga doen. Ben ook maar 1,60. Ziet er echt niet uit, vind ik dan. Mijn man denkt daar anders over gelukkig, over het mooi zijn. Staat helemaal achter de verkleining, omdat hij ziet hoeveel last en pijn het met zich meebrengt. Als ik toevallig iets tegen kom zal ik de link met je delen. Hopelijk zakken ze redelijk af na de borstvoeding, voor ons beide!

4 maanden geleden

Reactie op Kleine J

Ja zit met hetzelfde probleem. Weet wel dat ik die verkleining dan ga doen. ...
Ik ben ook maar 1,58 haha. Vind het ook geen gezicht persoonlijk… en inderdaad erg veel last van rug en schouders altijd… Eerst komen mn borsten binnen en daarna volg ik😂. M’n vriend kijkt me wekelijks vol ongeloof aan , “Nou, echt niet normaal. Het lijkt alsof ze wéér groter zijn” 😂😂

4 maanden geleden

Reactie op NMMH

Ik ben ook maar 1,58 haha. Vind het ook geen gezicht persoonlijk… en inderd ...
Haha ja precies dat! Die opmerking maakt hij ook wel eens. Of: zeg boobs, waar ga je met die meid heen? Kan ik dan wel om lachen. Hoop dat mijn dochter zijn genen heeft op dat gebied!

4 maanden geleden

Ik ging van 75E naar 75H in beide zwangerschappen, op den duur naar 75G terug en pas toen ik stopte met bv bij de eerste ging het weer terug naar 75E.

4 maanden geleden

Reactie op Meisjesmamma

Ik ging van 75E naar 75H in beide zwangerschappen, op den duur naar 75G ter ...
En helaas weinig tips, alles is duur en niet heel hip… Anna Diva bijvoorbeeld

4 maanden geleden

Reactie op Meisjesmamma

Ik ging van 75E naar 75H in beide zwangerschappen, op den duur naar 75G ter ...
Oké dus er is nog hoop🤪

4 maanden geleden

Reactie op Meisjesmamma

En helaas weinig tips, alles is duur en niet heel hip… Anna Diva bijvoorbee ...
Heb hier nu een voedingsbh van laten bestellen. Ben daar ook benieuwd naar. Maar inderdaad erg suf allemaal en duuuur🥲

4 maanden geleden

Superbra.nl hele mooie bh’s en bikini’s!

4 maanden geleden

Hier ook van 75E naar 80G en na het stoppen met bv terug naar 75E

4 maanden geleden

Ik had ook best grote borsten, wel minder groot dan jullie. Maar vond ze zelf enorm met cup G/H. Vond het zelf ook vreselijk. Ik ben gaan sporten en werd verslaafd aan crossfit haha. Mijn borsten gingen terug naar C/D en stuk strakker (kreeg best slappe borsten na borstvoeding). Zat door sport stuk lekkerder in m’n vel, werd stuk slanker & gespierder en mooiere en kleinere borsten. Win-win hahah!

4 maanden geleden

Hier van 80E naar 90G. Iemand tips voor fijne voedingsbh’s? Ik vind geen goede bh’s met genoeg ondersteuning..

4 maanden geleden

Wanneer zijn jullie borsten geslonken? +10 weken geleden bevallen waarvan 1 maand borstvoeding gegeven en ben al ongesteld geweest. Nog steeds zijn ze gigantisch 😪